9 Reacties

één maand geleden

Ik heb gehoord dat als je kindje wakker maakt om 10 ze niet genoeg drinken en daardoor nog keer komen. Als je om 7 uur laatste Geeft kan het zo zijn dat ze door slaapt omdat ze om 10 uur ‘s avonds in hun diepe slaap komen

één maand geleden

Hier ook nog 2 flessen tussen 19:00 en 07:00.. onze dochter drinkt alleen nooit meer dan 150cc per fles. Ze heeft nooit grote hoeveelheden gedronken, dus komt ook automatisch vaker helaas 😩

één maand geleden

Ja hier ook nog, ze zullen het nodig hebben.

één maand geleden

Hier hetzelfde, ook bijna een jaar en sowieso 1x per nacht wakker, meestal rond 04.30 maar gisteren precies zoals bij jou. Hij eet verder overdag goed maar de hele nacht doorslapen, ho maar. Vermoeiend hè...

één maand geleden

Reactie op Koetje 123

Hier hetzelfde, ook bijna een jaar en sowieso 1x per nacht wakker, meestal ...
Jaa nogal!! 😮‍💨 Twijfel zo of ik het op zijn beloop moet laten dat het vanzelf goed komt of moet slaaptraining.

één maand geleden

Op deze leeftijd is het wel echt gewenning... afbouwen is even doorzetten misschien maar loont echt

één maand geleden

Hier tot 11 maanden nachtvoedingen gehad, nooit doorgeslapen, en toen ineens bepaalde ze zelf dat ze het niet meer nodig had en daarna sliep ze door. Het was zowel honger als troost hier. Je zou kunnen proberen om steeds wat meer water bij de nachtvoeding te doen en het op die manier af te bouwen rustig aan en vredig. Het is normaal hoor als je baby nog nachtvoedingen wil na de 1, ook als het cb zegt van niet. En er zit nog veel tussen niet meer geven en doorbijten, of rustig aan proberen wat er gebeurt als je aanvult met water of iets minder geeft in de fles. Succes!

één maand geleden

Hier ook! Ons jongetje loopt al aan de hand sinds november en loopt nu met 11 maanden zelfstandig. Druk mannetje, hoge verbranding denk ik dan. Dus zal meer honger hebben. Sowieso hoor ik steeds meer dat actieve kinderen meer moeite hebben met slaap. Ik berust me er zo langzaam maar zeker in.

één maand geleden

Mijn zoontje en dochtertje kwamen tot 1.5 wel voor 1 voeding in de nacht. Maar wij hebben ze nooit rond 22:00-23:00 uur wakker gemaakt. Ze komen ergens rond 02:00-04:00 voor 1 voeding. Het gaat vanzelf over.