9 Reacties
3 jaar geleden
Is het echt een navelbreuk of misschien diastase? Daar heb ik namelijk last van
3 jaar geleden
Reactie op Proudboymom
Is het echt een navelbreuk of misschien diastase? Daar heb ik namelijk last ...
Ik had mijn verloskundige laten kijken en die zei wel navelbreuk
3 jaar geleden
Ik heb ook een navelbreuk overgehouden aan mijn vorige zwangerschap! Daar ben ik ooit voor bij de huisarts geweest. Die gaf ook aan dat het geen kwaad kan zolang je er geen pijn aan hebt. Ik heb toen wel een tijdje met een speciale buikwand gesport, maar nu ik zwanger ben gaat dat natuurlijk niet meer. Tot nu toe droeg is steeds bepaalde corrigerende hemdjes om te zorgen dat mijn navel naar binnen bleef, maar nu mijn buik zo enorm groeit worden die helaas te strak. Misschien nog een maatje groter proberen. 馃檲
3 jaar geleden
Reactie op Boniente
Ik heb ook een navelbreuk overgehouden aan mijn vorige zwangerschap! Daar b ...
Navelbreuk is dus ook echt permanent??
3 jaar geleden
Reactie op Jinxiepoes
Navelbreuk is dus ook echt permanent??
Ze kunnen het met een operatie weer oplossen! Maar dat doen ze in principe niet zolang je nog een kinderwens hebt of zwanger bent en er verder geen last van hebt (tenminste dat gaf mijn huisarts in ieder geval aan), omdat dat weer lastig kan zijn als je buik weer gaat groeien enzo. Dus ik ga er op een later moment nog eens naar informeren!
3 jaar geleden
Reactie op Boniente
Ze kunnen het met een operatie weer oplossen! Maar dat doen ze in principe ...
Oke oke ja dit is ook mijn tweede zwangerschap en ben ook van plan het hierbij te laten dus ga er dan nadat ik bevallen ben wel even naar informeren inderdaad 馃槃
3 jaar geleden
Ik had een navelbreuk overgehouden van de eerste zwangerschap, die hebben ze geopereerd toen ik toch een operatie had om een cyste te verwijderen. Het is echt heel mooi geheeld, maar nu weer zwanger haha, hopelijk plopt hij er niet weer uit. Zo'n operatie wil je niet twee keer als het niet hoeft...