19 Reacties
3 jaar geleden
Babystyling heeft leuke kleding ook voor jongens! Ben het wel met je eens dat voor een jongen echt veel lastiger is dan een meisje!
3 jaar geleden
Babystyling heeft leuke kleding ook voor jongens! Ben het wel met je eens d ...
Ik ga gelijk kijken! Heb nog helemaal geen leuke setjes met broekjes en truitjes dus mag nog wel ff los gaan 馃お Jaaa dat is echt zo voor meisjes lijkt het veel gemakkelijker te zijn, er is meer keuze overal
3 jaar geleden
Liefiess en little and cool is ook leuk!
Ik weet nog niet wat wij krijgen dus ben niet specifiek op zoek naar jongens kleding maar zie wel eea op insta van ze wat echt voor jongens is
3 jaar geleden
Ik vind t dus hartstikke leuk voor jongens shoppen 馃槄 en heb ook geen cartoons en ook weinig beige haha. Neig zelf het meeste naar unisex voor jongetjes.
Prenatal en Feetje hebben leuke unisex kleertjes, Hema heeft veel leuks.
Ik vind zelf streepjes en patroontjes altijd leuk馃槉 mooi kleurtje en t is hartstikke schattig.
3 jaar geleden
Ik ben goed geslaagd bij Babystyling, h&m, Zara, prenatal, Hema..
En prijziger maar hebben wel echt leuke dingen: liefies, olive & mint, ziloen..
3 jaar geleden
H&M, Zara, Zeeman, Next, Name It, Hema. Ik heb vrijwel alles met streepjes, rib of diertjes. Heb uiteindelijk echt wel leuke dingetjes, maar kocht/koop vrijwel alles tweedehands via Vinted. Heb zelf ook niks met cartoons of teksten op de pakjes. Voor jongetjes altijd minder te vinden, 25% tegenover 75% voor meisjes 馃槄
3 jaar geleden
Alle voorgenoemde, de prenatal, baby planet , de kik en ook de primark. Heb zelf geen cartoons of beige. Heb stoere effen kleuren en soms iets met auto's of dino's. Mijn eerste pakjes zijn een grijs boxpakje van de Hema en een antracietgrijs joggingbroekje en mosgroen truitje van de baby planet
3 jaar geleden
Name it, little atelier, play up, 1+ in the family, levv, konges slojd, babyface, noppies, Emile et Ida, house of Jamie, little Indians, Marmar, mini rodini, en zo kan ik nog wel even doorgaan 馃槄 馃榿
Mijn zoontje heeft in de 2 weken dat hij er is pas zelden hetzelfde 2x aangehad 馃檴 ik vind jongenskleding juist geweldig 馃グ hier ook geen fan van cartoons, hebben wel beige maar dat combineren we dan met andere gave kleurtjes 馃榿馃榿