19 Reacties

3 jaar geleden

Babystyling heeft leuke kleding ook voor jongens! Ben het wel met je eens dat voor een jongen echt veel lastiger is dan een meisje!

3 jaar geleden

Babystyling heeft leuke kleding ook voor jongens! Ben het wel met je eens d ...
Ik ga gelijk kijken! Heb nog helemaal geen leuke setjes met broekjes en truitjes dus mag nog wel ff los gaan 馃お Jaaa dat is echt zo voor meisjes lijkt het veel gemakkelijker te zijn, er is meer keuze overal

3 jaar geleden

Liefiess en little and cool is ook leuk! Ik weet nog niet wat wij krijgen dus ben niet specifiek op zoek naar jongens kleding maar zie wel eea op insta van ze wat echt voor jongens is

3 jaar geleden

Z8, koko noko, zeeman, ter stal daar haal ik het meeste vandaan.

MOD

3 jaar geleden

Ik koop vooral Feetje, Dirkje en name it. Newborn ook wel veel bij h&m en Pr茅natal gehaald馃槉

3 jaar geleden

Zeeman/Wibra heeft ook prima kleren met leuke kleuren!

3 jaar geleden

Ik vind het merkje Bess ook leuk. En idd feetje/name it.

3 jaar geleden

Ik vind t dus hartstikke leuk voor jongens shoppen 馃槄 en heb ook geen cartoons en ook weinig beige haha. Neig zelf het meeste naar unisex voor jongetjes. Prenatal en Feetje hebben leuke unisex kleertjes, Hema heeft veel leuks. Ik vind zelf streepjes en patroontjes altijd leuk馃槉 mooi kleurtje en t is hartstikke schattig.

3 jaar geleden

Ik ben goed geslaagd bij Babystyling, h&m, Zara, prenatal, Hema.. En prijziger maar hebben wel echt leuke dingen: liefies, olive & mint, ziloen..

3 jaar geleden

Online bij Huppel kindermode, momsandminis, c&a, sweetandsmall

3 jaar geleden

Zeeman is leuk, of Jola. Maar het meeste koop ik via Next. Lekker kleurrijk. Heb niks met al dat beige...

3 jaar geleden

H&M, Zara, Zeeman, Next, Name It, Hema. Ik heb vrijwel alles met streepjes, rib of diertjes. Heb uiteindelijk echt wel leuke dingetjes, maar kocht/koop vrijwel alles tweedehands via Vinted. Heb zelf ook niks met cartoons of teksten op de pakjes. Voor jongetjes altijd minder te vinden, 25% tegenover 75% voor meisjes 馃槄

3 jaar geleden

Alle voorgenoemde, de prenatal, baby planet , de kik en ook de primark. Heb zelf geen cartoons of beige. Heb stoere effen kleuren en soms iets met auto's of dino's. Mijn eerste pakjes zijn een grijs boxpakje van de Hema en een antracietgrijs joggingbroekje en mosgroen truitje van de baby planet

3 jaar geleden

Name it, little atelier, play up, 1+ in the family, levv, konges slojd, babyface, noppies, Emile et Ida, house of Jamie, little Indians, Marmar, mini rodini, en zo kan ik nog wel even doorgaan 馃槄 馃榿 Mijn zoontje heeft in de 2 weken dat hij er is pas zelden hetzelfde 2x aangehad 馃檴 ik vind jongenskleding juist geweldig 馃グ hier ook geen fan van cartoons, hebben wel beige maar dat combineren we dan met andere gave kleurtjes 馃榿馃榿

3 jaar geleden

Zara, hm, minimiracle (veel jongens newborn kleding) , prenatal 馃憤馃徎

3 jaar geleden

Reactie op Atje

Zara, hm, minimiracle (veel jongens newborn kleding) , prenatal 馃憤馃徎
Ik heb zo een meegroei newborn pakje gekocht bij Mini Miracle, super ideaal als je een babypakje langdurig wilt gebruiken.

3 jaar geleden

Ik heb veel van Dirkje, Name it, Prenatal, Babyface, Feetje. Gekocht via schattigebabykleertjes.nl. Kijk vooral eens bij de sale, daar staan ook oudere collecties tussen met veel korting en lang niet zoveel beige!

3 jaar geleden

Lil Atelier, Zara, Prenatal, Name it :) heel herkenbaar, vind heel veel niet leuk馃檲 maar deze merken馃グ