11 Reacties

11 dagen geleden

Yes me, maar bij mij zijn het sowieso babykriebels. Ik wilde het liefst al een tweede toen onze dochter 3 maanden was. Moet wel zeggen dat ik het leuk vind dat onze dochter bijna een dreumes is, maar ook vind dat het jaar onwijs snel is gegaan dus dat versterkt het gevoel wel.

11 dagen geleden

Ik heb twee kids en kreeg na de eerste weer babykriebels toen hij 1,5 was. Nu voor mij geen baby’s meer 🙈

11 dagen geleden

Yes hier ook… mijn vriend weet niet of hij überhaupt nog een kindje wilt… de babykriebels maken mij dus ook wel verdrietig 😢

11 dagen geleden

Ik heb dit ook iedere lente 🤣 letterlijk lentekriebels 😵 Maar na 2 kids is het echt echt genoeg haha

11 dagen geleden

Ik herken dat zeker, ik droom er zelfs over sinds 2 weken🤦‍♀️.

10 dagen geleden

Ja hier ook toen de oudste 1,5 jaar was. En toen onze 2e geboren was kwam dat gevoel weer terug toen zij ruim 2 was. Echt babykriebels, uiteindelijk werd die wens een miskraam en heb ik pas een half jaar later weer de moed gehad om het opnieuw te proberen (veel nagedacht ook omdat dat het met 2 kids ook heel fijn was, jongste bijna naar school, handen meer vrij etc etc). Maar nu wordt nummer 3 volgende week 1, en het voelt nu echt af. Geen kriebels meer, ook niet als ik andere zwangeren om me heen zie, en dat gevoel heb ik daarvoor nooit gehad. Ik kan nu genieten van het afsluiten van de babyfase, ook zonder moeite babyspul wegdoen, en dat heb ik daarvoor nooit gehad

10 dagen geleden

Ja hier ook! Al toen onze dochter 6 maanden was. Nu 4+5 zwanger dus hopelijk met kerst met ons 4’en😃

10 dagen geleden

Hier ook al toen onze eerste 7/8 maanden was. Meteen raak haha en nu alweer bijna 20 weken zwanger 🤭

10 dagen geleden

Aww gefeliciteerd met jullie zwangerschap❤️ M99 en Anneloes22!! En adh99, dat is inderdaad lastig als jij al wel babykriebels krijgt en je partner (nog) niet. Leuk wel om de herkenning te lezen🌹

10 dagen geleden

Had dit bij mijn eerste. Toen kwam ik er achter op eerste verjaardag dat zwanger was van 2e. Dus kan heel normaal zijn. Nu word jongste volgende week 1 en nog geen behoefte voor een 3e. (Wens is er echt wel.. maar nu nog gewoon even niet) Dus als jullie beide het willen dikke prima toch. En super leuk 2 kids zo dicht bij elkaar ☺️

9 dagen geleden

Reactie op Maryroses

Aww gefeliciteerd met jullie zwangerschap❤️ M99 en Anneloes22!! En adh99, ...
Dankjewel🩷