18 Reacties

2 jaar geleden

Nana beebi vinden wij erg fijn!

2 jaar geleden

Hier ook Nana beebi. Nooit problemen met ruimte en kan ook nog wat voor de andere kinderen erbij stoppen 🤗

2 jaar geleden

Ik ben echt helemaal blij met die van mij, op aanraden van m’n schoonzus: in meer kleuren en ook als man leuk te dragen! Van Done bij deer, vele vakjes en 2 vakken met ritsen https://www.baby-dump.nl/product/tassen/468/done-by-deer-tassen/68999/done-by-deer-changing-backpack-dark-green/170175/?gclid=Cj0KCQjw756lBhDMARIsAEI0Agl5NTXHPh71QqfvSrBc-FNSptH4EMFMYtC66PNPXhGvHxoGGd_pFUYaAp0tEALw_wcB

2 jaar geleden

Model Bergen van Kapten and Son! Geen verzorgingstas (die vind ik over het algemeen spuuglelijk🙈). Maar een superfijne en mooie rugtas!

2 jaar geleden

Wij hebben ook de Nana Beebi en dan in het zwart, vind het echt een geweldige tas😍Volgens mij is hij €59,93

2 jaar geleden

Ik herken het probleem. Zeker met 2 kids nog in de luiers. Uiteindelijk deze gekocht https://vanzus.nl/products/nobodinoz-baby-on-the-go-waterproof-luiertas-carbon-blue Is ook makkelijk aan de wagen te hangen en niet zwaar. Wij hebben ook de organizer gekocht. Makkelijk voor de spullen van de baby

2 jaar geleden

Ik heb de koeka mombag en werkelijk alles kan je erin gooien 😂. Volgens mij rond de 50 euro.

2 jaar geleden

Ik heb deze en is echt een fijne rugzak die ook van de achterkant/onderkant te bereiken is. Oogt stoer en mijn man kan er ook mee lopen. Kan ook aan de wagen gehangen worden https://www.bol.com/nl/nl/p/fillikid-luiertas-rugzak-met-verschoonmatje-multifunctioneel-zwart/9300000040057401/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000040057401&gclid=Cj0KCQjw756lBhDMARIsAEI0AgmupH2Q0xzOJV-cRJrUn1Jt2PPt-rUl8rHRsyX6mC0yDkuuIM7VpjEaAneDEALw_wcB

2 jaar geleden

Wij hebben deze en zijn super tevreden. Hij is wel groot, ook zonder dat je er veel in zou hebben zegmaar. Dus dat moet je niet erg vinden. Wij nemen van alles mee dus zijn juist blij met alle ruimte Er zijn triljoen aparte vakjes. Inclusief met koelvakjes. En een apart zij-etui voor een speentje. https://www.bol.com/nl/p/luiertas-rugzak-incl-buggy-kinderwagen-haken-verschoningsmat-complete-set-zwart-van-zedar/9300000098230864?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 jaar geleden

Reactie op lies5678

Wij hebben ook de Nana Beebi en dan in het zwart, vind het echt een geweldi ...
Ik heb dezelfde :P misschien doe ik er te veel in oops.... Wat stoppen jullie allemaal in je verzorgingstas?

2 jaar geleden

Reactie op Hello1010

Ik heb dezelfde :P misschien doe ik er te veel in oops.... Wat stoppen jull ...
Ben wel benieuwd wat jij allemaal meeneemt dan 😂 Hier: - 3 luiers en billendoekjes - 1 schoon setje kleren - 1 hydrofiele doek - 1 spuugdoek - mutsje/ zonnehoedje - speentje

2 jaar geleden

Ik ben niet zo'n tassenmens dus ik heb deze. Er staat mon petit op, denk dat dat een merkje is en hij kostte 20 euro. Ik ben niet zo zuinig op tassen. Nu heb ik hem helemaal volgepropt en dit zit erin: - 8 luiers - pakje billendoekjes - pakje luierzakjes - fles met water - fles voor baby - zonnebrandcrème - poedertoren - setje kleding - verschoonmatje - toilettasje voor mij - zonnebril voor mij - spuugdoekje, slab en speen

2 jaar geleden

Ik heb deze, heel tevreden over!

2 jaar geleden

Reactie op lies5678

Wij hebben ook de Nana Beebi en dan in het zwart, vind het echt een geweldi ...
Hier ook deze! Dikke prima 😁

2 jaar geleden

Koop in ieder geval niet die van Joolz. Peperduur en de ritsen lopen niet lekker soepel. Uit sommige vakjes kan je moeilijk je spullen halen doordat de ingang te nauw is gemaakt.

2 jaar geleden

Reactie op Ietjepietje

Wij hebben deze en zijn super tevreden. Hij is wel groot, ook zonder dat je ...
Wij hebben deze ook. Inderdaad groot en genoeg ruimte. Handig voor als je alles mee wilt hebben. Kort uitje neem ik gewoon het verschoningsetje apart mee.

2 jaar geleden

Reactie op Hello1010

Ik heb dezelfde :P misschien doe ik er te veel in oops.... Wat stoppen jull ...
Hier ook een nana beebi, spullen voor de baby en net 2 jarige passen er allemaal makkelijk in🤪

VRIEND

2 jaar geleden

In de rugzak heb ik schone kleding voor de kleine en onszelf als we op pad gaan plus alles voor voeding. En in de luierpods doe ik alles voor het verschonen. Deze past meestal dan nog in de rugzak erbij, maar neem eigenlijk alleen die mee en prop het onder de wagen, de rugzak blijft in de auto.