Als het gepaard gaat met jeukende neus en/of verhemelte zou ik denken aan een allergie die je in je zwangerschap hebt ontwikkeld. Dat komt wel eens voor.
In ieder geval is het handig om even de huisarts te bellen!
Oh ik herken dit heel erg! Ik heb er niet echt een oorzaak voor gevonden/gezocht maar denk dat t misschien te maken kan hebben met t feit dat ik nu heel gevoelig ben voor geuren, ik ruik echt alllllles heel sterk dus denk dat ik daardoor ook meer nies?!
Ik nies wel wat vaker als normaal maar niet de hele dag door.. idd door toename van bloed kunnen je slijmvliezen irriteren en verstopte neus krijgen, niezen hoort daar ook bij. Maar even naar een dokter idd. Succes!
Ik nies niet de hele dag door, maar sinds ik zwanger ben nies ik wel dagelijks terwijl ik dit nooit had. Heb er nog geen oorzaak voor gevonden, maar ik ging er gewoon vanuit dat het komt omdat m鈥檔 neus vaker verstopt zit en de slijmvliezen in de neus gevoeliger zijn tijdens zwangerschap
Ik heb er ook ontzettend veel last van. In combinatie met een jeukende neus en jeukend gehemelte. Het lijkt wel of mijn allergie voor "iets" is toegenomen (sowieso bekend met een aantal allergie毛n) of juist is ontwikkeld tijdens deze zwangerschap.
Ik heb dat ook zodra ik wakker word s'ochtends maar ook s'nachts wanneer ik moet plassen, niezen, niezen, niezen, loopneus, snotteren, jeuk in mijn oren. Word er gek van. Mijn vriend is al naar zolder gevlucht 馃檲