17 Reacties

3 jaar geleden

Hoihoi! Ik ben eerstejaars studente aan de Hogeschool rotterdam. Inmiddels 12 weken zwanger. Dit wordt mijn 2e kindje, hiervoor werkte ik altijd 😊

3 jaar geleden

Hi! Ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap hetzelfde jaar dat ik beviel ook afgestudeerd, dus het kan hoor! Ik kreeg van tevoren heel veel te horen: neem maar een tussenjaar en dat ik uit moest gaan van vertraging maar dat hoeft dus niet! (Zolang je je er zelf goed bij voelt).

3 jaar geleden

Hoii hoii, hier ook een studente aan de Hogeschool van Arhnem en Nijmegen. Nu mijn laatste jaar afmaken precies in de tijd van de aankomende bevalling🥹. Moet zeggen vind het allemaal maar spannend of ik het ga halen, moet bijna alles af gaan ronden voor januari…. Dus nog even afwachten of het gaat lukken, anders gewoon een paar maandjes verlengen🙈

3 jaar geleden

Jeetje, afstuderen zelfs! Ik vind in m’n tweede jaar al heel wat haha. Ik ben aan het kijken of ik wat vakken/ deadlines kan verschuiven maar heb morgen pas een afspraak met de studieadviseur. Ik maak me verder ook geen zorgen om de studie zelf; het studeren gaat me makkelijker af dan m’n werk van de afgelopen 8 jaar :)

3 jaar geleden

Bij mij is het een beetje anders. Ik doe mijn doctoraat aan de universiteit van brussel. Geen vakken etc, gewoon één gigantisch 4 jarig onderzoek!

3 jaar geleden

Derdejaars studente (met al enige studievertraging) aan het Fontys Eindhoven. Ben vandaag 11+1 weken zwanger van mijn eerste kindje en heb een paar weken terug gesproken met een studieadviseur. Ik volg nu een paar vakken van het 4e jaar zodat het afstuderen wat makkelijker wordt icm een baby. In februari 2023 stop ik een half jaar zodat ik in september 2023 kan beginnen met een minor (die ik waarschijnlijk in een jaar zal doen ipv een half jaar) en het jaar daarop (september 2024) kan afstuderen. Erg fijn om te zien dat er meerdere studentes zijn op dit forum😊

3 jaar geleden