9 Reacties

2 jaar geleden

https://feddekees.nl/products/nunki-inbaker-lakentje?keyword=&source=google&gad=1&gclid=Cj0KCQjwwISlBhD6ARIsAESAmp5MaNQXqsoO5cBlYiX-JHRl9AEwM0LAZitGZP_DhtPM1jg7sbeGB8EaAjIgEALw_wcB Ja doen! Ik heb het lakentje en het slaapzakje, en het werkt super ! Ze slaapt als een Roosje in haar grote bed. 11 weken oud is ze. Raad het iedereen aan

2 jaar geleden

Ik heb ook het lakentje en de slaapzak, en ben er heel blij mee! Mijn zoontje beweegt ook veel in zijn slaap. Af en toe vind ik hem boven op het lakentje, maar nooit zakt hij eronder met zijn hoofdje

2 jaar geleden

Wij gebruiken hem nu een paar weken, heel tevreden over! Ik had dezelfde zorgen, maar het zit echt stevig!

2 jaar geleden

Kunnen ze er niet onder komen?

2 jaar geleden

Reactie op tresaqqk23

Het moet niet kunnen als je m goed bevestigd. Moet ook zeggen dat het echt stevig zit en ze ligt er veel rustiger door. In haar vorige inbakerzak ging ze heel dr bedje door! En overdag als ze slaapt staat de babyfoon met camera aan, snachts ligt ze nog naast mij in de Co sleeper, dus hoor het ook als ze enorm zou woelen.. dat geeft mij ook een fijner gevoel erbij

2 jaar geleden

Het is volgens mij meer veilig doordat het niet los kan raken en op zijn plek blijft zitten. Volgens mij kan je kindje in het gekste geval er nog steeds onder komen maar is het wel een ademend lakentje.. Maar ik moet zeggen ik gebruik het nu bij mijn tweede dochter en ik vind het wel fijn en het lijkt erop hun zelf ook, onder andere lakens ligt mijn dochter ook niet rustig en hieronder wel.

2 jaar geleden

Bij mijn oudste zoon ook gebruikt. Die ging echt in alle posities zijn hele bed door zonder lakentje. Maar is nooit onder het lakentje terecht gekomen. Ook niet toen hij al kon rollen. Ik vertrouw het dus wel! Ik begin het hier nu ook te gebruiken als ik de baby laat wennen in zijn ledikant.

2 jaar geleden

Ik heb ook het lakentje en de slaapzak. Zeker een aanrader. Mijn zoontje is een heel beweeglijk mannetje. Op deze manier kunnen we het inbakeren rustig afbouwen. Hij is nu bijna 11 weken.

2 jaar geleden

Reactie op tresaqqk23

Doordat het zo strak zit wordt dat lastig, maar door de druk liggen ze ook rustig. Die van mij begint pas echt onrustig te bewegen als die echt wakker wordt terwijl hij eerst de halve nacht onrustig was