6 Reacties

3 jaar geleden

Wij zijn er sinds een paar dagen mee begonnen en ik geef het wel met 20 ml melk. Dan krijgt ze het prima weg. Volgens mij wordt dat ook aangeraden door Pedippi zelf inmiddels, omdat ze meer berichten kregen van ouders dat hun kind het middel niet weg kregen. Dus zou het gewoon proberen. Hier helpt het trouwens echt heel goed! Ze maakt geen stikkende geluiden meer en het eten komt niet meer omhoog om het vervolgens half stikkend weg te slikken. Hoop dat het voor jullie ook werkt.

3 jaar geleden

Reactie op Murat90

Wij zijn er sinds een paar dagen mee begonnen en ik geef het wel met 20 ml ...
Wat fijn dat jullie dochter het er zo goed op doet! Daar doe je het uiteindelijk ook voor. Hoe lang na het toedienen van het medicijn geef je haar haar gewone fles?

3 jaar geleden

Hoi, hoe weet je het verschil tussen krampjes en (verborgen) reflux? Hier maakt ze soms geluidjes alsof ze zich verslikt en moet dan nog een paar keer wegslikken. Kijkt daar dan ook heel ongemakkelijk bij alsof het pijn doet. Bijna standaard 1 uur na voeding begint ze te krijsen, trappelen met haar beentjes. Soms spuugt ze, doorzichtig met witte puntjes. Of zijn het "gewoon" krampjes?

3 jaar geleden

Reactie op Elske

Hoi, hoe weet je het verschil tussen krampjes en (verborgen) reflux? Hier m ...
Dat lijkt wel op verborgen reflux. Bij reflux is er overmatig spugen en bij verborgen reflux komt het maagzuur omhoog en dat slikken ze weer weg, en dat is ontzettend pijnlijk. Ze trekken dan een zuur gezicht met huilen als gevolg, er hangt een zure lucht om ze heen..

3 jaar geleden

Reactie op Cecillia

Wat fijn dat jullie dochter het er zo goed op doet! Daar doe je het uiteind ...
Een half uur nadat ze het op heeft. Dat is een lang half uur kan ik je zeggen haha maar het gaat echt veel beter. Ze drinkt nu ook veel beter en meer! Zat haar blijkbaar echt heel erg in de weg. Nu ook geen huilend kind meer iedere keer tussen voedingen door, was zo zielig

3 jaar geleden

Reactie op Elske

Hoi, hoe weet je het verschil tussen krampjes en (verborgen) reflux? Hier m ...
Klinkt inderdaad als verborgen reflux, deze klachten had onze dochter ook. Op YouTube staan ook een paar filmpjes van kindjes met verborgen reflux, zo wist ik zeker dat Nami het ook had. En onze huisarts bevestigde het nav filmpjes die we van haar hadden gemaakt.