15 Reacties

12 dagen geleden

Hi, ik geef onze dochter af en toe een bordje pap. Ik maak de brinta ket koeienmelk. 150 ml melk en ong 20 gram brinta en even laten staan. Havermout heeft ze ook geprobeerd vond ze ook lekker. Havermout maak ik in een pannetje ong. dezelfde verhoudingen. Het scheelt misschien dat ik zelf ook brinta of Havermout eet, dus ben ik al wat bekender met de verhoudingen. Succes! :)

12 dagen geleden

Voor diegene die pap geven in de dr Brown fles, gebruik je dan ook het groene ventiel of zonder?

12 dagen geleden

Reactie op Anneloes22

Voor diegene die pap geven in de dr Brown fles, gebruik je dan ook het groe ...
Wij gebruiken het zonder het ventiel en dan speen nr 4 😉😘

MOD

12 dagen geleden

Hi, Ik geef biologische ontbijtpap van de ah. Deze is voor kindjes vanaf 12 maanden. Ik geef dit in de fles. Mijn zoontje drinkt uit een dr brown fles (speen maat 4) en zonder ventiel. In het begin kan hij wel eens zeuren dat het iets lastiger drinkt dan gewone melk maar tikt t vervolgens zo weg 🤣

12 dagen geleden

Wij geven brinta op advies van cb. Dit mocht gewoon met normale half volle melk🤗

12 dagen geleden

Ik geef de AH Bio 8+ maanden want dat is de enige zonder toegevoegde suiker en zonder rijst(ebloem). Wij stellen rijst uit omdat er veel arseen in zit, wordt afgeraden voor baby's.

12 dagen geleden

Nou vanochtend halfvolle melk met havermout, stukjes aardbei en kaneel gegeven, ze vond het heerlijk! 🙌🏻

12 dagen geleden

Onze dochter krijgt sinds een tijdje elke dag Biobim haverpapje of bio gierstpap van de Ekoplaza. Ik maak een kommetje volle melk warm en roer erdoor tot het een lekkere structuur heeft :) Geen toevoegingen en ze vindt het heerlijk!

10 dagen geleden

Wij experimenteren sinds een week ook met de papfles sinds dochter 1is. Ik zoek ook nog erg naar hoeveelheden, doe nu 180ml halfvolle melk met 4afgestreken schepjes (nog schepje vh melkpoeder) kruidvat eigen merk pap 12+, maar ze huilt hard zodra hij leeg is. Eerder ook met 6schepjes gedaan maar dat werd weer spugen. Welke hoeveelheid geven jullie?

10 dagen geleden

Hier gebruiken we deze. Super goed afgestemd op de behoeften van kleintjes: geen suiker, wat minder eiwit, extra ijzer. Voor de papfles gebruik ik 120 ml koemelk, 100 ml heet water en dan 40 ‘mililiter’ granen.

10 dagen geleden

Zit ook geen rijstebloem in.

5 dagen geleden

Ik ben ook pas begonnen met de bio pap 12m van AH. Vind ze heel lekker! Verhoudingen staan er gewoon op, ik maak wel de helft omdat het anders te veel voor haar zou zijn.

5 dagen geleden

Reactie op Stephanie08

Hi, ik geef onze dochter af en toe een bordje pap. Ik maak de brinta ket ko ...
Dit was perfect, ging er hier goed in

5 dagen geleden

Wij gebruiken sinds een paar weken de Olvarit 12m+ icm met 150 ml melk (zijn nu aan het overgaan op koemelk, ze is net een jaar), daarvoor ook de andere varianten van Olvarit gebruikt en dit eet ze al maanden als pap, ze vindt het heerlijk. Qua suikers etc voedingswaarden moet ik me ook even gaan oriënteren want nu ze een jaar is zijn er meer mogelijkheden qua papsoorten, dus daarin kan ik je nog niet adviseren 🙈