8 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb inmiddels bijna 3 weken geleden een keizersnede gehad en vandaag ineens diarree.

3 jaar geleden

Ik heb ook een keizersnede gehad vorige week en mijn ontlasting is normaal, behalve dat het een afwijkende geur heeft (heel vies).

3 jaar geleden

Ik heb ook een keizersnede gehad vorige week en mijn ontlasting is normaal, ...
Dat had ik ook maar wel goed dat t normaal is. M’n huisarts zei dat t oké was. Pas als t echt grijs zou worden, dan moest ik aan de bel trekken

3 jaar geleden

4 weken na mijn keizersnede heb ik nog steeds diarree. Van de ferro kreeg ik ipv verstopping juist diarree. De extra zakjes daarom ook niet gebruikt. Zonder de ferro nu ook diarree.. met ferro is het echt waterexplosie. Op advies van ha neem ik de ferro nu 2 keer p w ipv elke dag.

3 jaar geleden

Ik nu bijna 5 weken na keizersnede . In begin goede ontlasting na paar dagen verstopping tot week of 3 , nu harde ontlasting en moeite . Hoop dat snel beter wordt

3 jaar geleden

Reactie op Bellelellie

4 weken na mijn keizersnede heb ik nog steeds diarree. Van de ferro kreeg i ...
Ik denk dat ik ook om de dag ga doen want heb nu 3 dagen geen zakje en kan helemaal niet naar t toilet

3 jaar geleden

Reactie op Lotte1984v

Ik nu bijna 5 weken na keizersnede . In begin goede ontlasting na paar dage ...
Heb ik nu ook. Denk toch maar weer zakjes te gaan gebruiken

3 jaar geleden

5 weken geleden keizersnede gehad. Ook heel veel last gehad van verstopping en harde stoelgang. Ik begon zelf te wenen op het toilet van de pijn. Ik bleef op het toilet zitten tot het eruit kwam, anders kwam de verstopping alleen maar erger (ohja soms tot een half uur op het toilet gezeten). Enige oplossing, veeeeeel water drinken… tot 3 liter per dag. En iedere ochtend ook een glas vers geperste sinaasappelsap. Nu op 5 weken na de keizersnede is het al een heel stuk beter.