8 Reacties

3 jaar geleden

Oh wat vervelend! Ik heb er helaas ook erg veel last van gehad bij alle zwangerschappen, maar vooral de eerste. Waar ik normaal heel nuchter ben en denk het komt wel goed, had ik dat in mijn dromen niet. Ik droomde ook heel veel omdat ik niet meer in diepe slaap kwam. Je hebt er totaal geen grip op.. heel veel nachtmerries gehad over man en kindjes, eigenlijk kwamen onbewust al mijn onzekerheden en twijfels naar boven in mijn dromen. Gelukkig was dit allemaal per direct weg toen de kleine er was ❤. Helaas geen tip, maar een reminder dat het niet gek is en weer over gaat.

3 jaar geleden

Reactie op Suuz91

Oh wat vervelend! Ik heb er helaas ook erg veel last van gehad bij alle zwa ...
Dank voor je reactie en geruststelling dat ik èn niet de enige ben èn het vanzelf goedkomt als de baby er is. Soms maakt het me zo onzeker, zo’n kwetsbaar en afhankelijk wezentje 😳. Het idee dat ‘ie het niet overleeft als ik ‘m een dagje vergeet, vind ik afschuwelijk. Maar dat gaat natuurlijk niet zomaar gebeuren 😅. Stelt me wel gerust dat dit gevoel overgaat!

3 jaar geleden

Helaas komt het door de hormonen 😅😅. Maar komt goed! Je wordt een geweldig mama! Niet onzeker laten maken door de stomme dromen!

3 jaar geleden

Hier ook zo'n vage droom gehad vannacht. Dat ik haar vergeten was een flesje te geven. En ik me niet kon herinneren wanneer ze de laatste had gehad. Is mijn 2e kindje dus ook dan heb je blijkbaar van die dromen. Had dit bij de 1e ook.

3 jaar geleden

Ik herken dit wel! Droom heel vaak dat de baby net geboren is maar dat ik hem niet kan vinden. Of dat ik hem heel eventjes heb maar dat ie dan weer verdwenen is.

3 jaar geleden

Hier dezelfde droom al zeker 3 x ! Dat onze baby geboren is en dat ik na een paar dagen besef dat ik vergeten ben hem te voeden 😶 grappig dat deze droom dus bij meerderen voorbijkomt. Ja ik merk het ook, angsten en onzekerheden in mijn dromen... ik las laatst dat het je ook helpt er alvast mee te dealen, en dan straks minder angstig bent om je het al bent tegengekomen. Zo benader ik ze nu

3 jaar geleden

Oh dat lijkt me heel naar wakker worden! Ik droom ook vaak over de baby, maar dan over dat ik moet bevallen en dat het heel lang duurt of niet lukt. Ik heb dan ook echt pijn, dus ik vermoed dat ik snachts dan wat krampen heb waardoor ik het op die manier in m'n droom verwerk

3 jaar geleden

Reactie op Maryroses

Hier dezelfde droom al zeker 3 x ! Dat onze baby geboren is en dat ik na ee ...
Gek he! Dat er blijkbaar zo’n soort angst ergens diep van binnen zit.. maar dit vind ik idd wel een mooie benadering, dat we er nu misschien in het echt alerter op zijn omdat we het al hebben ‘meegemaakt’.