25 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb het vroeger zelf als baby gehad. Het is bij mij vanzelf weggetrokken, durf niet te zeggen hoelang dat duurde.

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft het op der ooglid ze is nu 5 weken en 2 dagen merk al wel dat het meer is weggetrokken maar ik heb er zelf een op m’n arm dus denk niet dat het hellemaal wegtrekt

3 jaar geleden

Ben ook benieuwd, een van m'n dochtertjes heeft het ook op d'r voorhoofdje

3 jaar geleden

Reactie op Liesjee96

Ben ook benieuwd, een van m'n dochtertjes heeft het ook op d'r voorhoofdje
Hoelang heeft zij het al? En zijn dat ook strepen?

3 jaar geleden

Reactie op Liesjee12

Hoelang heeft zij het al? En zijn dat ook strepen?
Ze zijn nu 15 weken. Maar wel 11 weken te vroeg geboren, geen idee of dat ook invloed heeft daarop.

3 jaar geleden

Ons zoontje van 5wk4d is ook flink te grazen genomen door de ooievaar, hij heeft het op zijn hoofdje (puntjes), beide oogleden en zijn nekje (rode vlek) het lijkt nog niet minder te worden bij hem.

VRIEND

3 jaar geleden

Mijn zoon heeft hele schattige vlekjes op zijn neus. Op zijn voorhoofd en ooglid zitten ze ook, engelenkusjes 😊 nu 6en halve week en het wordt al minder. We zijn er vorige week pas achter gekomen dat hij flink in zijn nek is getild door de ooievaar. Ik vind de benaming engelen kusjes zo mooi, mag graag denken dat zijn grote zus en oma over hem waken.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Dizvis

Mijn zoon heeft hele schattige vlekjes op zijn neus. Op zijn voorhoofd en o ...
Onregelmatige vormen. Ik heb het zelf nog op mijn arm staan, mijn man op zijn onderrug en zwager in zijn nek. De vlekjes op zijn voorhoofd en ooglid trekken wel weg, op zijn neus lijkt net wat anders van kleur, hoop wel dat die straks ook helemaal verdwijnt. Voor nu hoort het gewoon bij hem.

3 jaar geleden

Hier ook, voorhoofd ooglid nekje en onderrug. Zie het nog niet minder worden.. 5 weken nu

3 jaar geleden

Reactie op Dizvis

Onregelmatige vormen. Ik heb het zelf nog op mijn arm staan, mijn man op zi ...
Wat een knapperd😍

3 jaar geleden

Hier ook, een lijn van stipjes op het voorhoofdje, op zijn ooglid, en een flinke rode vlek in zijn nek. Hier trekt het nog niet weg, en ken volwassenen bij wie het nog zichtbaar is. Ik zou me er niet te druk over maken, het trekt uiteindelijk wel weg, of niet 😅 Voor mij hoort het bij mijn zoontje en ik zie wel of het zo blijft of niet 😊

3 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft er een op haar voorhoofd en oogje en een flinke vlek op de achterkant van haar hoofdje. In het ziekenhuis zeiden ze dat het ongeveer na een jaar wegtrekt en nog zichtbaar wordt bijvoorbeeld als ze boos zijn of huilen etc…

3 jaar geleden

Reactie op Dizvis

Onregelmatige vormen. Ik heb het zelf nog op mijn arm staan, mijn man op zi ...
Is het dikker geworden op zijn neus? Misschien dat het dan een aardbeienvlekje is, heeft mijn oudste op haar ooglid

3 jaar geleden

Hier voorhoofd, neus, oogleden, nek en achterhoofd. Het is al wat minder vurig geworden maar over t algemeen kan het een jaar duren voor het weg is getrokken. Het grappige is wel dat hij precies dezelfde tekening heeft als ik als baby. Ik heb alleen dr vlekjes bij mijn neus nog over.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Is het dikker geworden op zijn neus? Misschien dat het dan een aardbeienvl ...
Nee het zijn alleen bloedvaatjes, geen verhogingen van de huid.

3 jaar geleden

Hier heeft die van ons een V-vormige ooievaarsbeet op zijn voorhoofd. Identiek aan die van mij. Over het algemeen is die van mij aardig weggetrokken (weet niet na hoe lang). Als ik boos ben of me druk maak, dan verschijnt die wel weer op mijn voorhoofd tot ik weer kalmeer 😅 ik zie dat bij ons kleintje ook, als hij zich drukker maakt dan wordt die ooievaarsbeet veel duidelijker en roder.

3 jaar geleden

Reactie op Kaneelbroodje2022

Hier heeft die van ons een V-vormige ooievaarsbeet op zijn voorhoofd. Ident ...
Hier idd het zelfde, best een aanwezige ipv een klein vlekje

3 jaar geleden

Mijn zoontje had dit ook op zijn voorhoofd. Het trok langzaam weg. Hij is nu bijna 3 en soms zie je het nog als hij huilt of zich boos maakt of erg moet lachen. Ik vind het mooi en bij hem passen.

3 jaar geleden

Jep mijn dochter van inmiddels anderhalf had het ook bij de geboorte en als baby. Nu helemaal weg en niks meer van te zien!

2 maanden geleden

Reactie op sylviapeeters

Hier voorhoofd, neus, oogleden, nek en achterhoofd. Het is al wat minder vu ...
Zo schattig! Is dit inmiddels al minder geworden?