10 Reacties

3 jaar geleden

Hee, wat naar! Ik begrijp je volkomen. Heb met 12 weken een flinke verkoudheid van 2weken gehad en met 17/18 weken Corona, dus daar had ik het weer te pakken. De klachten die je momenteel beschrijft (koude rillingen, snachts koorts en zweten en hoofdpijn) had ik toen ik Corona had. Misschien jezelf daar wel op laten testen evt? Ben nu 26+3 en met de kleine man is alles in orde. Maar voor je omgeving is het allicht handig om in de gaten te houden :) heel veel beterschap gewenst! Veel rusten en goed uitzieken🍀

3 jaar geleden

Reactie op JessicaPS

Hee, wat naar! Ik begrijp je volkomen. Heb met 12 weken een flinke verkoudh ...
Dankjewel. 🙏🏼 Het is geen corona. Heb mezelf al 5 keer getest, maar het blijft negatief...

3 jaar geleden

Ik heb het ook gehad net voor de kerst en nu weer ziek sinds afgelopen woensdag 😭 denk dat we heel veel meer oppikken door de zwangerschap.

3 jaar geleden

Reactie op Aleksandra29101994

Ik heb het ook gehad net voor de kerst en nu weer ziek sinds afgelopen woen ...
Super waardeloos! Ja, ik denk het ook helaas. 😮‍💨🤧🤒

3 jaar geleden

Heel naar!! Hier ook 2x een week de griep gehad met maar 2 weken er tussen. Is balen, maar als je zwanger bent ben je extra vatbaar. Je weerstand is laag zodat je je kindje niet afstoot. Vervelend voor jezelf, wel extra antistoffen voor de baby. Beterschap!

3 jaar geleden

Wat balen. Helaas zijn we extra kwetsbaar…. Je bent ook maar een mens, dus ziek is ziek. Vooral helaas voor jou Ipv je werkgever. Pittig is het zo… nog even geduld en goed voor jezelf en je kleintje (laten) zorgen! Beterschap

3 jaar geleden

Heel vervelend zeg voor je. Super rot. Soms is van je afschrijven gewoon al fijn. Hier wel helaas t zelfde . 4 weken. Echt 4. Moedeloos was ik. Huis tuin en keuken middeltjes want ja zwanger krijg je niks van de huisarts. Nu, week 5 komt er stukje bij beetje meer energie en de hoest zwakt af. Als je t niet vertrouwd ff je longen laten beluisteren. Want in t ergste gevoel moet je wel antibiotica krijgen. Beterschap hoor🥳

3 jaar geleden

Super bedankt allemaal! ❤️ Gelukkig knap ik nu goed op! Veel sneller dan de vorige keer, dus dat is echt een opluchting. En nog een opluchting: ik ben naar de huisarts geweest en mijn longen zijn in orde. Gelukkig maar! Ik heb inderdaad gewoon dikke pech met twee virussen. Hopelijk is het na deze echt wel klaar. 😵‍💫🥴

3 jaar geleden

Hier 2 weken buikgriep, en nu extreem verkouden 🤧. Dus ondertussen weinig energie en heel slap. Blegghh verschrikkelijk

3 jaar geleden

Reactie op Annie12

Hier 2 weken buikgriep, en nu extreem verkouden 🤧. Dus ondertussen weinig ...
Oh wat naar, veel beterschap ook!