13 Reacties
2 weken geleden
Gefeliciteerd!
Het blijft natuurlijk ook heel spannend en bijzonder zo'n zwangerschap 😊
Ik heb inmiddels een tweede zoontje, was met hem ook uitgerekend in april maar ze zijn geen van twee in april geboren haha
Ze beginnen nu steeds meer samen te spelen (en te boeven) en dan smelt mijn hart echt 🥰
vorige week
Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste positieve test in handen gehad en ik heb daarna iedere dag wat tests gedaan tot de voorraad op was😂gelijk bedacht wat ik de afgelopen maand allemaal verkeerd gegeten heb en maak mij nu alweer zorgen of het allemaal goed gaat.
Ik wacht nog even de eerste echo af om het onze dochter te vertellen.
vorige week
Mijn zoontje is 4 april 2023 geboren en ben opnieuw zwanger vandaag 35+4. Mijn grootste angst is hoe ik mijn aandacht en liefde ga verdelen dat ik mijn eerste met de komst van de 2e tekort zal komen.. dat me eerste eigenlijk toch wel te klein is om grote broer te worden. De hormonen die mijn gevoelens nog intenser maakt en hierdoor wel vaker een traantje laat gaan. Het besef te hebbben dat hij dalijk niet meer alleen is maar met zijn 2e, probeer zoveel mogelijk van het moment te genieten samen met hem. Maar dat deze zwangerschap veel te zwaar valt en ik hierdoor nog meer schuld gevoel krijg dat ik niet veel met hem bezig kan zijn of veel te snel moe wordt of snel me geduld op raakt. Pff wat ervaar ik de 2e zwangerschap toch zwaar… mijn kleine is er helemaal mee bezig en komt af entoe een kusje geven op me buik zegt al broertje of pakt zijn doktersetje en gaat bezig zijn met mijn buik. Of als die een kinderwagen op straa ziet wilt die gelijk al een baby bewonderen hij is er volgens mij klaar voor maar ik nog niet denk ik :(
vorige week
Ja ik ben nu 38 weken en heb zovee last van schuld gevoelens gehad maar kijken er nu allemaal heel erg naar uit m’n dochter is er ook heel erg mee bezig en kijkt er erg naar uit !
vorige week
Ja ik was in april 2023 bevallen en nu weer zwanger! Ik merk dat ik juist ontspannen ben, ik vertrouw op God🙏🏻
Ik merk wel dat ik bewust probeer gezond te eten en te bewegen en genoeg te slapen.
vorige week
Ja, hier een dochter van april 2023 en nu 6 weken trotse ouders van de tweede 💖 ik was vooral heel bang voor de overgang van 1 naar 2 en bang dat ik de aandacht niet goed zou kunnen verdelen, maar dat is me alles meegevallen en de oudste is zoó'n lieve en trotse grote zus 🥰🤩 helaas heeft nr 2 wat problemen qua reflux en overmatig huilen dus dat is wel pittig (zeker aangezien de 1e heel makkelijk was), maar ook daar komen we wel doorheen 😊
Geniet van je zwangerschap! De tweede keer gaat zo veel sneller, maar is zeker net zo magisch als de eerste keer 🥰