7 Reacties
2 jaar geleden
Onze dochter heeft een plat achterhoofdje. Volgens de kinderfysio haalt dit kussen de druk eraf maar zorgt niet voor vermindering van de afplatting. Het maakt het alleen niet erger. Onze dochter ligt dus met haar achterhoofd in dat gat. Ik weet niet hoe handig / veilig het is om dit op de zijkant te doen dus daar kan ik niks over zeggen. Wij hebben een zijligkussen om juist druk te leggen op de delen die bij haar wel bol zijn. Dit zou bij jullie dus de achterkant zijn denk ik? Dus dan lekker op de rug laten liggen? 🤔😊
2 jaar geleden
Als je hem op de zij legt, dan niet op het kussen leggen. Dan gewoon op de zij of op de rug en het hoofdje helemaal draaien zodat de want het matras raakt. Bij afplatting achterkant is een kussen met holletje idd nodig (dat hebben wij, platting rechts is al bijgetrokken door continu het gezichtje naar de andere kant te draaien). Je hebt ook een zijligkussen, die hebben wij ook maar dat vindt onze dochter niks 😅
Let wel dat gebruik van kussens ed snachts afgeraden wordt ivm wiegendood
2 jaar geleden
Als je hem op de zij legt, dan niet op het kussen leggen. Dan gewoon op de ...
Want = wang
2 jaar geleden
Reactie op Sweethome
Beter ff kinder fysio nemen
Inderdaad. Ik denk niet dat het veilig is.
2 jaar geleden
Je krijgt dat kussen met holletje erin idd vd fysio. Zou ook niet zelf wat kopen en gebruiken