4 Reacties

3 jaar geleden

Yes, dat regelt HR van het uitzendbureau waar ik voor werk. Je hebt er recht op.. 馃挍 Loopt je contract nog door na je verlof?

3 jaar geleden

Reactie op mamakat21

Yes, dat regelt HR van het uitzendbureau waar ik voor werk. Je hebt er rech ...
Sorry heb nooit een melding gekregen van je reactie! Oh super, ik heb het laten uitzoeken door mijn contactpersoon. Alleen nog geen reactie.. Ja, hij loopt door. Maar zit nog wel in mijn eerste contract dus krijg er soms extra stress om! Bij jou dus allemaal goed geregeld? 馃

3 jaar geleden

Volgens mij mag je niet tot 36 weken werken als je complicaties heb tijdens zwangerschap maar weet het niet voor 100%

3 jaar geleden

Reactie op lotjedotje

Sorry heb nooit een melding gekregen van je reactie! Oh super, ik heb het l ...
Super fijn! Wat betreft je complicaties, als je ziek bent gemeld bij het UWV 2-4 weken voor je uitgerekende datum, dan moet je met 34 weken met verlof. Ik zit ook in mijn eerste contract, bij deze opdrachtgever word het niet verlengd. Ik heb vakantie aangevraagd 1 maand voor verlof, dan begint mijn verlof op 36week. Ik kom daarna in de WW. Het uitzendbureau waar ik voor werk heeft meerdere opties voor mij, dus ik ga dan later weer elders aan het werk via hetzelfde uitzendbureau. Verdiep je vooral in je rechten en denk na over hoe jij dat ouderschapsverlof wilt indelen dan kan je dit ook bespreekbaar maken met de opdrachtgever en je uitzendbureau.