3 Reacties
3 maanden geleden
Ons zoontje, die nu in november start met school, wil ook niet meer slapen. Mooie voorbereiding om naar school te gaan denk ik dan🙈 Ik maak mij persoonlijk geen zorgen, want zoals je zelf ook schrijft, de nacht verloopt goed. Wij zorgen enkel tussen 12u30 en 14u30, voor wat prikkelarme activiteiten (boekjes samen lezen, met zijn knuffeltje in de zetel liggen, samen een film kijken). Ons zoontje is een springend konijn de hele dag door, en een waterval aan praten…. 😂Daarmee dus wat prikkelarme activiteiten. In de kinderopvang ligt hij ook even in een rustbed in de speelruimte met zijn knuffeltje en wat kleins om te spelen (zoals auto’s of dieren) om een prikkelarm moment te creëren
3 maanden geleden
Mijn dochter van 2 jaar en 5 mnd is er ook steeds minder aan toe. Vandaag heeft ze alleen maar gespeeld in bed en merk dat als ze wel een dutje doet het langer duurt voordat ze 's avonds inslaapt. Zelf ben ik zwanger van de tweede en juist heel erg aan toe dat ze het dutje nog even vast houdt, denk alleen dat het bij de leeftijd hoort dat deze wegvalt 😅