8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb al sinds hij 8 weken is de zit stand erop gedaan. Die kan ook helemaal plat maar ik doe hem in het midden dat hij een beetje ligt en en beetje rechtop zit.

2 jaar geleden

Ja ik heb precies hetzelfde probleem gehad en kreeg hier de tip om over te gaan op het zit gedeelte en dan in ligstand. Mijn kleine man vindt dit nog veel leuker ook, want hij kan veel meer zien

2 jaar geleden

Ik heb akkoord van de fysio om de buggy te gebruiken, wel omdat ik deze in 3 standen kan zetten. Lig,half,recht. (Zware verborgen reflux en veel overstrekken vandaar) Zolang hij er niet de hele dag in zit is het oke zegt de fysio, en dat ik dan nog niet de rechte stand gebruik.

2 jaar geleden

Bij mijn zoontje hetzelfde! Hij vindt het niet erg om met zijn voetjes een beetje tegen de rand van de reiswieg aan te liggen merk ik, dan heeft hij nog iets van 5 cm ruimte bij zijn hoofdje馃榿 en daarna ga ik ook maar over op de ligstand van het stoeltje

2 jaar geleden

Het lijkt mij inderdaad ook fijn om de stoel te gebruiken. Kan ze veel meer zien! Zijn er nog meer ouders die dit al gebruiken?

2 jaar geleden

Och mijn zoontje is ook zo groot en zelfde probleem. Ook de buggy stand en dan liggend

2 jaar geleden

Bedankt voor de tips! Ik ga van de week de wagen in buggystand proberen te zetten, maar dan liggend. Kijken of dat wat is馃榿

2 jaar geleden

Ik gebruik ook al sinds mijn dochter 3 maanden is de buggystand.. vind ze fantastisxh