9 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg mee, zelfde probleem hier 😅

2 maanden geleden

Mijn dochter slaapt een geruime tijd in haar peuterbedje en deed dit aan het begin ook. We namen haar in eerste instantie bij ons in bed, maar door dit toe te laten, sliep ze al gauw de hele nacht bij ons. Uiteindelijk toch ervoor gekozen om haar terug te brengen, ook omdat ik zwanger was en ik niet met z’n vieren op een kamer wilde slapen. Het heeft 4 dagen geduurd met veel gehuil, strijd, slapeloze nachten en sindsdien gaat het gelukkig heel goed. Ze vindt het super leuk om in haar eigen bed te slapen en zoekt soms zelfs zelf haar bed op om een dutje te doen. Dus even volhouden mama!

2 maanden geleden

Onze peuter slaapt nu een aantal maanden in een groot eenpersoonsbed met uitvalhekjes. De eerste nachten is hij er een paar keer uitgevallen. We hebben nu het bed omgedraaid zodat de opening bij de muur is en het hekje dicht aan de buitenkant. Het gaat nu heel goed. Hij kan er zelf in en uit maar wacht netjes tot we hem komen halen.

2 maanden geleden

Misschien de deuren dichtdoen? Dat is sowieso heel belangrijk voor de veiligheid. In het begin werd mijn zoontje weleens huilend wakker en bleef hij op de deur kloppen, maar we hebben hem bewust nooit mee naar ons bed genomen. Af en toe met een nachtdienst van mijn man mag hij bij mij slapen, maar dan is het de dagen daarna meteen weer drama met zijn eigen bed, dat vind ik het niet meer waard de hele tijd

2 maanden geleden

Reactie op lies5678

Misschien de deuren dichtdoen? Dat is sowieso heel belangrijk voor de veili ...
Jaa hebben altijd deuren dicht

2 maanden geleden

Gebruiken jullie toevallig een slaaptunnel? Door de tunnel valt onze zoon er nooit uit maar is ook meer geborgen. Wellicht proberen waard, eventueel op vinted te vinden.

2 maanden geleden

Reactie op LucyTeamApril2023

Gebruiken jullie toevallig een slaaptunnel? Door de tunnel valt onze zoon e ...
Bij huilen: toch vaak even naast liggen of bij blijven. Indien langer dan 10 minuten nog wakker: meenemen naar ons eigen bed. Aanvulling slaaptunnel: liefsuitgiessenburg is echt een aanrader.

2 maanden geleden

Reactie op LucyTeamApril2023

Gebruiken jullie toevallig een slaaptunnel? Door de tunnel valt onze zoon e ...
Hebben we wel is geprobeerd maar is al zo groot drama om onder te krijgen dus hebben verzwarings deken :)

vorige maand

2,5 jaar is vrij jong. Veel kindjes kunnen dan nog niet de discipline opbrengen om in bed te blijven. Komt vaak pas rond 3 jaar dat het lukt