7 Reacties

3 maanden geleden

Zijn dit geen waterpokken of een andere ziekte?

3 maanden geleden

Ik zou altijd eerst in gesprek gaan om even af te toetsen wat er precies gebeurd is, meteen een klacht indienen vind ik echt niet oké.. Maar mocht je na dat gesprek een naar gevoel hebben of mocht het duidelijk zijn dat ze je kindje echt hebben laten huilen, dan zou ik wel stappen ondernemen, dat is niet oké!

3 maanden geleden

Reactie op LiefRompertje

Zijn dit geen waterpokken of een andere ziekte?
Het zijn petechiën, die kunnen ontstaan na intens, onbeheerst huilen. Je kan ze ook krijgen als j intens overgeeft bijvoorbeeld. Waterpokken zijn nog helemaal anders.

3 maanden geleden

Reactie op Mommo

Ik zou altijd eerst in gesprek gaan om even af te toetsen wat er precies ge ...
Ik heb elke begeleidster apart nog even snel telefonisch gesproken. En ze zeiden van ze was aan het huilen en ontroostbaar. Maar ik denk dat ze haar echt wel even hebben laten huilen tot ze ontroostbaar is geworden. Want nog nooit heb k dit meegemaakt. Ze is echt een hele lieve meisje dus daarom ben ik wel echt verschoten. Om dit te zien bij haar.

3 maanden geleden

Reactie op xxxxxxxjjj

Ik heb elke begeleidster apart nog even snel telefonisch gesproken. En ze z ...
Kinderen zijn nou eenmaal vaak op de opvang anders dan thuis. En wat hebben de leidsters er aan om jouw dochtertje te laten huilen? Tuurlijk troosten die jouw dochtertje en bieden haar steun. Maar het kan ja dat ze zich op de opvang slechter laat troosten dan thuis. En daarnaast hoeven petechiën helemaal niet te zijn ontstaan na onbeheerst huilen🥲.

3 maanden geleden

Reactie op xxxxxxxjjj

Nou als ze niet wilt opruimen dan is dat even haar probleem toch? Dan mag ze even huilen? Als ze moet huilen omdat ze niet wilt opruimen dan is ze maar boos. Opruimen hoort er ook bij. Na het opruimen mag ze best getroost worden. Maar als dat echt de reden is voor een driftbui vind ik het geen reden voor een klacht.

3 maanden geleden

Reactie op xxxxxxxjjj

Kinderen zijn anders op de opvang als thuis, op de opvang is hun moeder of vader er niet. Hoeft niet te betekenen dat hun haar niet troosten. Zou niet meteen van ergste uitgaan.. hun doen ook waarschijnlijk gewoon hun best.. wel kun je eventueel afspreken dat wanneer ze echt ontroostbaar is en niks helpt ze jou bellen en naar huis gaat.