8 Reacties

3 jaar geleden

Ja dat had onze kleine ook. Kraamzorg zei dat het toen een piepend geluid was van een voldaan gevoel haha. Ze zegt zodra het geen fietspomp geluid is hoef je je geen zorgen te maken. Ik denk dat je je dus geen zorgen hoef te maken. En anders kan je altijd consultatie bureau ff bellen

MOD

3 jaar geleden

Mijn zoontje kan er ook wat van. Wij noemen hem ook regelmatig Stitch omdat ie zoveel geluid maakt 馃き

3 jaar geleden

Onze beide kinderen hadden dit de eerste aantal weken. Zou komen omdat de luchtpijp uit kraakbeenringen bestaat en ze bij sommige baby鈥檚 nog slap zijn bij de geboorte, en ze nog moeten uitharden. Kan dus helemaal geen kwaad

3 jaar geleden

Mijn baby is nu bijna 3 weken oud en heeft dit ook? Lijkt dan soms alsof ze ook niet goed haar adem kan terugpakken? Als ik Google dan kom ik uit op tracheamalacie; ik ga er wel even mee langs de huisarts omdat ik het niet volledig vertrouw ze lijkt er soms ook wel even moeite mee te hebben.

3 jaar geleden

Reactie op Den_bkns

Onze beide kinderen hadden dit de eerste aantal weken. Zou komen omdat de l ...
Dit is bij onze meid zo het geval 馃檲

3 jaar geleden

Ja hebben wij ook maar verloskundige zei dat het niets ernstigs is Ik zit wel de hele tijd recht op in bed 馃槄

3 jaar geleden

Onze zoon deed dat ook en doet het nu nog soms, hij had snotjes in de neus, door te ademen maakte dit dan een piepend geluid. De snotjes mochten wij niet verwijderen, hij had er geen last van en nu heeft hij het nog af en toe

3 jaar geleden

1000 maal dank voor jullie reacties, fijn om te weten dat we niet de enige zijn馃檲 kraamzorg zei ook dat het niet erg is, zolang ze maar niet blauw worden etc. Maar toch is slapen wel een uitdaging, want je gaat er op zitten letten haha