18 Reacties

vorig jaar

Ons zoontje eet ook gewone pizza dus ik neem aan dat van die groente bodems dan zeker mogen 😊

vorig jaar

Ik laat ons dochtertje soms ook wel een klein beetje gewone pizza eten. Die bloemkoolbodem kan vast ook wel, geen idee alleen hoeveel zout daarin zit.

vorig jaar

Hier eet hij ook wel is pizzakorst 🤷🏼‍♀️

vorig jaar

Ik laat ons dochtertje soms ook wel een klein beetje gewone pizza eten. Die ...
0.99 gram zout per 100 gram. Maar mijn zoontje eet veel

vorig jaar

Klein stukje kan vast geen kwaad. Wij eten toevallig ook zelfgemaakte pizza. Ivm saus en kaas best zout. Daarom geef ik een potje.

vorig jaar

Mijn dochter heeft toevallig vorige week voor het eerst zo'n mini Pizza gehad. Ik moest de vriezer leegmaken. Ze vond t heerlijk. Niet gelet op de zout eigenlijk.

vorig jaar

Ons zoontje eet wel eens een stukje met ons mee, maar we maken die het liefst zelf. Een stukje kan echt geen kwaad!!

vorig jaar

Och jamannn zolang het niet dagelijks is.

vorig jaar

Reactie op Roseseliza

Ons zoontje eet wel eens een stukje met ons mee, maar we maken die het lief ...
Dat wordt dan niet een stukje dat wordt gewoon zijn eten

vorig jaar

Reactie op Cassidy25

Dat wordt dan niet een stukje dat wordt gewoon zijn eten
Ja maar hij eet vast niet een hele pizza alleen op toch

vorig jaar

Wij aten gisteren pizza shoarma, beide kinderen (3 en 1) eten gewoon pizza mee als avondeten. Je eet toch niet elke avond pizza of vette hap neem ik aan? Een keertje in de week kan echt geen kwaad☺️

vorig jaar

Mijn kind van 13 maanden heeft op vakantie iedere dag een stuk pizza op 🤣 Hij leeft nog 👍🏻

vorig jaar

Pizza is prima 👍🏻 gaat er hier ook goed in maar natuurlijk niet dagelijks :)

vorig jaar

Grappig om dit te lezen, onze opvang gaat een feestdag houden en heeft ineens pizza als snack voor die dag. Ik vond het even raar, maar voor een keer kan vast idd niet kwaad.

vorig jaar

Reactie op Kasey91

Grappig om dit te lezen, onze opvang gaat een feestdag houden en heeft inee ...
Tuurlijk kan het geen kwaad voor een keer. Wat een feest moet dat voor de kinderen zijn🤩. Hier mogen onze kinderen eigenlijk alles proeven. Als wij een bakje chips eten mochten hun ook altijd een hapje. En de oudste krijgt nu dan een klein bakje voor zichzelf. Als wij pizza eten aten hun gewoon mee. Gevolg is dat onze oudste totaal niet geobsedeerd is door ‘ongezond eten’. Wat je wel sneller ziet bij kinderen waar dat thuis verboden is. Onze zoon eet op bezoek heerlijk een snoepje en kan daarna ook genieten van de tomaatjes en komkommers.

vorig jaar

Reactie op Kasey91

Grappig om dit te lezen, onze opvang gaat een feestdag houden en heeft inee ...
Vaak doen ze dan een kleine wrap met tomatensaus en wat kaas en ham even in de oven! Doen ze op mijn opvang ook vaak ☺️

vorig jaar

Reactie op sssst

Mijn kind van 13 maanden heeft op vakantie iedere dag een stuk pizza op 🤣 ...
🤣🤣

vorig jaar

Mijn kindje krijgt altijd alles😁 we Zijn ook een keertje in de ochtend naar de McDonald's geweest😝ik vindt het helemaal niet erg. Kook bijna elke dag dus snacken en whatever moet ook kunnen🤷🏼‍♀️