28 Reacties
3 jaar geleden
Jaaa hier ook! Onze poes sinds afgelopen week ook in het extreme (34 weken nu). Continue in de buurt van de buik willen zijn. Al heb ik wel begrepen dat katten aanvoelen dat er iets veranderd, niet perse een zwangerschap..
3 jaar geleden
Hier ook een hond die aan mij vastgeplakt zit... Was bij mijn vorige zwangerschap ook zo....
3 jaar geleden
Reactie op staypositive22
Jaaa hier ook! Onze poes sinds afgelopen week ook in het extreme (34 weken ...
Jaa het is echt apart. Ze ligt nauwelijks bij me. Maar echt nu een dag of 2 enorm knuffelig
3 jaar geleden
hebben hier hetzelfde voor maar dan eerder “jaloers” in plaats van beschermend als onze andere kat bij me komt. hun gedrag is in het algemeen wat veranderd sinds mn zwangerschap maar hier sinds een paar weken nog wat extra..
de dierenarts stelde wel voor om in de “laatste” paar weken feliway te gebruiken.. ik weet dat niet iedereen in feliway “gelooft” en daar veel verdeelde meningen over zijn maar wij gaan t zeker proberen vanaf 37/38 weken. voor de rest zelf niet al te veel tips gegeven want ze zullen het moeten gewoon worden dat er veranderingen in huis zijn vertelde onze DA
3 jaar geleden
Reactie op celien_ve
hebben hier hetzelfde voor maar dan eerder “jaloers” in plaats van bescherm ...
Ja dat had mijn dierenarts ook aangeraden voor de zekerheid. Ik heb het al gekocht en gebruikt maar t verandert hier gewoon niet
3 jaar geleden
Reactie op Donewithlife122
Ja dat had mijn dierenarts ook aangeraden voor de zekerheid. Ik heb het al ...
vrees dat ze het dan gewoon zullen moeten worden.. het zal even een stressvolle situatie zijn door de verandering die ze aanvoelen.. eens ze het gewoon zijn dat jullie kleintje er is zal t heus wel terug normaal worden.
3 jaar geleden
Reactie op celien_ve
vrees dat ze het dan gewoon zullen moeten worden.. het zal even een stressv ...
Ik hoop het. Tegenover mijn zoontje is ze heel lief hoor. Alleen tegen der broertjes en tegen mijn partner
3 jaar geleden
Hier is ze niet jaloers of iets maar sinds week 32 ligt ze ook veel meer bij mij dan bij m’n partner, terwijl dat de afgelopen jaren niet zo was. Toevallig hebben wij gisteren ook feliway gekregen bij de dierenarts, maar ze gingen vandaag toch de fabrikant bellen om te vragen of het wel gebruikt mag worden bij zwangerschap. Maar ik begrijp hier uit dat dit gewoon kan?
3 jaar geleden
Reactie op sjeroo
Hier is ze niet jaloers of iets maar sinds week 32 ligt ze ook veel meer bi ...
Mijn dierenarts zegt dat het gewoon mag!
3 jaar geleden
Haha het viel me vandaag toevallig ook erg op! De kat zit de hele tijd te miauwen als ik schoonmaak, rondloop en vooral met mijn handen in de sop zit (water) voor afwas. Dan doet hij suuuper onrustig tot ik weer relax op de bank 😅
3 jaar geleden
Haha het viel me vandaag toevallig ook erg op! De kat zit de hele tijd te m ...
Ja hier ook hoor. Word er een beetje gek van soms 😅
3 jaar geleden
Hier ook heel erg, beiden katten zelfs, terwijl ze allebei geen schoot katten zijn. Merk dat het vooral extreem is op de dagen dat ik me niet goed voel.. denk toch dat ze dat sterk aanvoelen 🤷🏻♀️
3 jaar geleden
Hier ook al een aantal maanden zo, (nu 36+3) Zo erg dat ze weken lang alleen maar ging plassen boven op mij of op mijn spullen. Na onderzoeken bij de dierenarts waar medisch dingen werden uitgesloten aangeraden on feliway of valeriaan te gebruiken. Wij hebben nu ongeveer 5 weken feliway classic in het stopcontact en feliwayspray voor op bepaalde plekken. In combinatie geven we ook calm voeding van Royal canin. Dit samen werkt tot nu toe top!!
3 jaar geleden
Reactie op charlotteccv
Hier ook al een aantal maanden zo, (nu 36+3) Zo erg dat ze weken lang allee ...
Oeeh er bestaat speciaal voer ervoor? Ik mket nog 4 weken en ben bang dat ze me partner ineens grijpt ofzo
3 jaar geleden
Reactie op Donewithlife122
Oeeh er bestaat speciaal voer ervoor? Ik mket nog 4 weken en ben bang dat z ...
Ja! Is voeding waardoor de kat rustiger wordt in stressvolle situaties. Zoals dus een zwangerschap een heel goed voorbeeld! Ik zou het zeker aanraden! Hier na maanden lang ellende werkte dat in combinatie met de feliway🤞🏻
3 jaar geleden
Reactie op charlotteccv
Ja! Is voeding waardoor de kat rustiger wordt in stressvolle situaties. Zoa ...
Feliway hebben we hier al. Maar ik ga meteen morgen kopen! Hopelijk werkt het! Mag nieteens met me partner knuffelen zonder een boze kat 😅