21 Reacties

één jaar geleden

Geen recept. Maar dit drankje gaf mij wel een feestelijk gevoel!

één jaar geleden

kip uit de oven is helemaal Zwangerproof.. er is een recept van Jamie oliver met kruiden en Citroen https://www.smulweb.nl/recepten/1414558/jamie-oliver-citroen-kip-met-rozemarijn-aardappeltjes en ik maakte vorig jaar lekkere geroosterde wortelen met olijfolie honing en tijm.

één jaar geleden

Bij ons op het menu staat stoofvlees zonder drank erin!

één jaar geleden

In tiramisu kun je het rauw ei vervangen door bonen sap volgens mij. En dan de alcohol eruit laten. Mijn man heeft dezevariant al eens gemaakt voor mij, omdat ik me laat hangen voor tiramisu. Ondanks dat het niet heel smakelijk klinkt was het best heel lekker. Volgens mij krijg je het recept als je googlet op 'vegan tiramisu' :)

één jaar geleden

Reactie op Mamajaju

kip uit de oven is helemaal Zwangerproof.. er is een recept van Jamie olive ...
Ziet er lekker uit! Bedankt voor de tip 😁 Ik zat zelf te denken aan vega gerechten, dan zit je ook vaak goed. Zoals gevulde portobello’s oid…

één jaar geleden

Zag een mooi menu van een restaurantje… ik zou alleen het toetje mogen 🙈 Mijn schoonfamilie maakt altijd kreeft. En nu mag ik dat niet!!! Goed doel… maar wel jammer!!! Denk dat ik het probeer tegoed te houden voor na de bevalling. Kip, zalm, varkenshaasje…

één jaar geleden

Lekker recept voor tiramisu taart. Zonder ei. De amaretto even vervangen door dr oetker amandel aroma. Ik eet vandaag: Tiramisutaart #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/1005276

één jaar geleden

Stoofpeertjes kan je maken met druivensap en wat Sinaasappelsap! Klinkt vreemd, maar de smaak is echt goed. Verder gewoon dezelfde dingen erin die je normaal met Stoofpeertjes ook zou doen, behalve dus de alcohol

één jaar geleden

Eton Mess Cheesecake als toetje 🤤🤤 Ik eet vandaag: Eton mess cheesecake met bramencrème en oreobodem https://www.ah.nl/r/1191614

één jaar geleden

Geen recept. Maar dit drankje gaf mij wel een feestelijk gevoel!
Deze is erg goed te doen, toevallig vorige week gehaald en gedronken.

één jaar geleden

Dit drankje vind ik persoonlijk erg lekker kan je alleen niet in de reguliere winkel kopen. Wel bij de makro of online. In een groot glas samen met bevroren fruit vind ik het persoonlijk ook nog feestelijk staan. En niet te zoet.

één jaar geleden

Reactie op JessicaPS

In tiramisu kun je het rauw ei vervangen door bonen sap volgens mij. En dan ...
Je hebt tegenwoordig in de supermarkt ook eiwit van two chicks. Die is gepasteuriseerd en kan je dus in mouse/tiramisu gebruiken etc.

één jaar geleden

Reactie op Nvo

Je hebt tegenwoordig in de supermarkt ook eiwit van two chicks. Die is gepa ...
Good to know :) dankjewel voor de tip!

één jaar geleden

Als je van Gin-Tonic houdt is de alcoholvrije optie van Seedlip ook echtttt een aanrader!

één jaar geleden

Vegan steak tartaar van Denise Kortlever (boek: oh baby!)! Oké er gaat niets boven de echte, maar ik vond het echt in de buurt komen!

één jaar geleden

Reactie op Lotte2204

Als je van Gin-Tonic houdt is de alcoholvrije optie van Seedlip ook echtttt ...
Ik vind Seedlips echt niet lekker 🙈 voor mij is Nona gin hét van hét! Echt bijna een echt gin-tonic 🤩 zo zie je maar dat smaken verschillen 😉

één jaar geleden

Even off topic..mag je geen brownie eten?🫢

één jaar geleden

De alcoholvrije spritz van de Hema komt best in de buurt van een aperol spritz! In een gezellig glas met een schijfje sinaasappel erbij (en een takje rozemarijn voor een winter spritz) ziet er heel feestelijk uit! Seedlip-tonic is ook erg lekker! Je kan seedlip gebruiken om verschillende mocktails mee te maken. Verder staat bij ons een citroenrisotto met kabeljauw als voorgerecht op het menu, rundvlees en kip van de barbecue (rundvlees blijft voor mij wel wat langer op de barbecue liggen 🙃) met verschilden soorten groenten en aardappeltjes als hoofdgerecht. Nagerecht vind ik ook nog lastig, maar zal iets van taart met ijs worden denk ik.

één jaar geleden

Ik kwam deze tegen voor Sinterklaas, als je de kruidnoten vervangt voor lange vingers en de brandy weglaat (of amandel aroma van dr oetker) lijkt het me een heel lekker alternatief ☺️ Wat betreft het stukje over dat het geen ramp is, een ramp is het inderdaad niet, maar wel heel erg jammer 😛

één jaar geleden

Reactie op Marielltsje591

Even off topic..mag je geen brownie eten?🫢
Mag wel, maar dan moet ie compleet doorbakken zijn. Net als cake eruit ziet, zeg maar. Brownie met die natte binnenkant, zoals het hoort, mag niet want het is niet gaar