9 Reacties

3 jaar geleden

Ik zag het toen ook en ben het meteen gaan halen! Wauw echt lekker en helemaal dezelfde smaak als red bull , dat ik dit niet eerder ontdekt heb 😅

3 jaar geleden

Ik heb hem ook gelijk gehaald en hij was erg lekker! Hij smaakt naar de goedkopere energie drank varianten

3 jaar geleden

Drink het tijdens deze zwangerschap ook!!

3 jaar geleden

In een normaal blikje Red Bull zit 75mg cafeïne. Geadviseerd wordt om niet meer dan 200mg cafeïne te drinken (bron: ZwangerHap). Geniet dus lekker van je normale Red zou ik zeggen.

3 jaar geleden

Ik drink deze ook. Ik dronk eerder ook altijd 2 blikjes redbull per dag. Dit is echt een hele goeie vervanger vind ik ! En smaakt echt heerlijk

3 jaar geleden

Ik drink het ook, vind het erg lekker!! Smaakt wat mij betreft meer naar goedkopere energy dranken maar still love it! 👌🏼

3 jaar geleden

Ik heb ‘m ook gehaald en hij smaakt niet naar redbull, maar wel naar goedkope energydrink (die ik normaal niet zo lekker vind)… Maar voor de craving af en toe is het prima!

3 jaar geleden

Reactie op marieke_2022

In een normaal blikje Red Bull zit 75mg cafeïne. Geadviseerd wordt om niet ...
Dat heeft mijn gyn ook gezegd. 2 bakjes koffie (drink ik niet xD) of 1 blikje energie mag gewoon! Dus ik geniet lekker van mijn 1 blikje energie per dag

3 jaar geleden

Reactie op Donewithlife122

Dat heeft mijn gyn ook gezegd. 2 bakjes koffie (drink ik niet xD) of 1 blik ...
Precies! Doe ik hier met cola :)