12 Reacties

2 jaar geleden

Ja ik doe het met aardappel en kip. Ik heb bieten bij de groenteboer gekocht en die zelf gekookt

2 jaar geleden

Al van 4 maand gestart met rode biet, van vacuüm zakje. Is hier een topper! Ondertussen 10 maanden oud en is nog altijd zijn favoriet Aardappel - rode biet - kip / witte vis / ei / gehakt / linzen uit blik / kikkererwten uit blik

2 jaar geleden

Hier ook succes! De ontlasting is dan ook helemaal rood. Niet erg, maar toen ik haar ophaalde vd opvang maakten de leidsters zich daar wel even druk om 🤣

2 jaar geleden

Ja hoor. Ik koop hele bieten, kook en pureer ze met bijv pastinaak en wortel. Vindt onze meid heerlijk.

2 jaar geleden

Ja hoor. Ik koop hele bieten, kook en pureer ze met bijv pastinaak en worte ...
Waarom niet uit een gevacumeerd zakje ?

2 jaar geleden

Reactie op Cassidy25

Waarom niet uit een gevacumeerd zakje ?
Omdat ik het allemaal klaarmaak en invries. En op die gevacumeerde pakjes staat dat je het niet mag invriezen, geen idee waarom maar daarom doe ik het dus niet.

2 jaar geleden

Omdat ik het allemaal klaarmaak en invries. En op die gevacumeerde pakjes s ...
Echt... Deze vries ik al maanden in 🤣🤭

2 jaar geleden

Ja, ik snij er vinger (mijn vinger) breedte/dikte repen van. Ze eet zo een bietje op, zodra ze die ziet laat ze de rest vallen echt letterlijk. Oké behalve voor een stukje gehakt - dat wint. (Voorgekookt van de ah of Aldi bijv)

2 jaar geleden

waarom zou bietjes niet mogen?

2 jaar geleden

Maar voorgekookte bieten zijn prima?

2 jaar geleden

Reactie op Cassidy25

Maar voorgekookte bieten zijn prima?
Tuurlijk!

2 jaar geleden

Zolang je je kind geen rauwe dingen geeft, en oplet met teveel zout en suiker kan je kindje prima met alles mee eten.