12 Reacties

vorig jaar

Ja ik doe het met aardappel en kip. Ik heb bieten bij de groenteboer gekocht en die zelf gekookt

vorig jaar

Al van 4 maand gestart met rode biet, van vacuüm zakje. Is hier een topper! Ondertussen 10 maanden oud en is nog altijd zijn favoriet Aardappel - rode biet - kip / witte vis / ei / gehakt / linzen uit blik / kikkererwten uit blik
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Hier ook succes! De ontlasting is dan ook helemaal rood. Niet erg, maar toen ik haar ophaalde vd opvang maakten de leidsters zich daar wel even druk om 🤣

vorig jaar

Ja hoor. Ik koop hele bieten, kook en pureer ze met bijv pastinaak en wortel. Vindt onze meid heerlijk.

vorig jaar

Reactie op Ina33

Ja hoor. Ik koop hele bieten, kook en pureer ze met bijv pastinaak en worte ...
Waarom niet uit een gevacumeerd zakje ?

vorig jaar

Reactie op Cassidy25

Waarom niet uit een gevacumeerd zakje ?
Omdat ik het allemaal klaarmaak en invries. En op die gevacumeerde pakjes staat dat je het niet mag invriezen, geen idee waarom maar daarom doe ik het dus niet.

vorig jaar

Reactie op Ina33

Omdat ik het allemaal klaarmaak en invries. En op die gevacumeerde pakjes s ...
Echt... Deze vries ik al maanden in 🤣🤭

vorig jaar

Ja, ik snij er vinger (mijn vinger) breedte/dikte repen van. Ze eet zo een bietje op, zodra ze die ziet laat ze de rest vallen echt letterlijk. Oké behalve voor een stukje gehakt - dat wint. (Voorgekookt van de ah of Aldi bijv)

vorig jaar

waarom zou bietjes niet mogen?

vorig jaar

Maar voorgekookte bieten zijn prima?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Reactie op Cassidy25

Maar voorgekookte bieten zijn prima?
Tuurlijk!

vorig jaar

Zolang je je kind geen rauwe dingen geeft, en oplet met teveel zout en suiker kan je kindje prima met alles mee eten.