15 Reacties

2 jaar geleden

Als het goed is is het matje zo dun dat ze er niet echt tussen kunnen liggen.🤔

2 jaar geleden

Moet wel een hele knappe baby zijn, wil daar wat mis gaan.

2 jaar geleden

Misschien een dik matrasje zodat ze boven die rand komt?

2 jaar geleden

Moet wel een hele knappe baby zijn, wil daar wat mis gaan.
🤣 dat lijkt mij ook ja. Waar slaapt ze nu in dan? Dan kan ze nergens ‘veilig’ liggen toch?

2 jaar geleden

Deze campingbedjes zijn speciaal voor baby's (ja en dreumesen) dus ze kan hier gewoon veilig in slapen. Leg er vooral geen extra matrasje in om te verhogen, dit is namelijk wel gevaarlijk..

2 jaar geleden

Noooooooit! Dat is zo gevaarlijk!

2 jaar geleden

Dat wist ik helemaal niet dat als ze gaan rollen dat ze dan niet meer in de co sleeper mogen..

2 jaar geleden

Neeeeeee niet gaan klooien met andere matrasjes! Die matrasjes in de campingbedjes zitten er niet voor niets in hè, beetje vertrouwen in hebben. Net als de dunne matrasjes in cosleepers, moet je ook niet mee gaan lopen klooien.

2 jaar geleden

Reactie op Marielltsje591

Dat wist ik helemaal niet dat als ze gaan rollen dat ze dan niet meer in de ...
Vaak is je kindje dan ook al zo groot dat de cosleeper niet meer echt past. Kan je beter een ledikantje naast je bed zetten 😁

2 jaar geleden

Neeeeeee niet gaan klooien met andere matrasjes! Die matrasjes in de campi ...
Wij hebben gewoon zo’n dik matrasje voor in campingbedjes die ze bij de Prenatal verkopen ?

2 jaar geleden

Wij hebben gewoon zo’n dik matrasje voor in campingbedjes die ze bij de Pre ...
Ook dit is gevaarlijk omdat ze tussen de rand kunnen komen. Dus ook geen andere matrasjes die speciaal voor campingbedjes zijn gebruiken... Alleen het matrasje dat bij het campingbedje geleverd is is veilig te gebruiken.

2 jaar geleden

Ik heb een campingbedje van Novi baby gekocht online. Hier zit een baby laag in, waardoor ze hoger ligt en de eerste maanden alleen gaas heeft aan de zijkanten.

2 jaar geleden

Wij hebben gewoon zo’n dik matrasje voor in campingbedjes die ze bij de Pre ...
Ook dat is niet nodig. Alleen het matras gebruiken wat bij het bedje geleverd is.

2 jaar geleden

Reactie op Momeve

Ook dit is gevaarlijk omdat ze tussen de rand kunnen komen. Dus ook geen an ...
Oh dat wist ik niet dankjewel

2 jaar geleden

Vaak is je kindje dan ook al zo groot dat de cosleeper niet meer echt past. ...
Helaas gaat dit niet😅