19 Reacties

MOD

2 maanden geleden

In de tuin lekker blote voetjes. Buiten hebben we sandaaltjes van Adidas. Zijn nog best gesloten en daardoor vind ik ze prettiger

2 maanden geleden

Wij hebben bij Nelson sandalen besteld van Timbaland. Erg blij mee ze stapt er goed op. Maakt soms wel klittenband zelf los.

2 maanden geleden

Reactie op DRPEJ

Wij hebben bij Nelson sandalen besteld van Timbaland. Erg blij mee ze stap ...
Die had ik inderdaad gezien. Fijn dat ze goed bevallen, ik heb een paar besteld. Ben benieuwd.

2 maanden geleden

Reactie op Sem_

In de tuin lekker blote voetjes. Buiten hebben we sandaaltjes van Adidas. Z ...
Zijn die van foam? Die had ik voor m'n oudere zoontje ook altijd. Was bang dat deze voor m'n zoontje nu nog te flexibel zijn. Dat ie misschien makkelijker struikelt. Maar dat waren wel open sandalen, misschien ligt het daaraan.

2 maanden geleden

Naturino

2 maanden geleden

Teva sandaaltjes, goeie zool en voetbed is ook prima. Hier loopt ze er erg goed op. Ik.vind ze zelf niet zo heel mooi, maar als ze maar goed loopt🤭

2 maanden geleden

In ieder geval GEEN ipanema kopen! Goedkoop is duurkoop in dit geval. Verder shoesme, keq, kipling

2 maanden geleden

Ik he laatst sandaaltjes bij scapino gekocht van groot

2 maanden geleden

Ik heb deze van pom d’api

2 maanden geleden

Reactie op Bluebell14

Die had ik inderdaad gezien. Fijn dat ze goed bevallen, ik heb een paar bes ...
Ja Timberland zijn erg fijn! Maat groter aan, dus kan mooi lang mee. Hopen op en lange zomer 😄 Vaak blote voeten ook idd in tuin en huis. Naturino vandaag geprobeerd, zijn ook erg goed en mooi. Echt leer en dus ook duurder…

2 maanden geleden

Reactie op Christa2666

Ik he laatst sandaaltjes bij scapino gekocht van groot
Hebben ze die ook? Waren bij ons laatst alleen schoentjes..

2 maanden geleden

Ik had geox sandalen gekregen en hij was hier vanaf dag een erg behendig in! Terwijl mijn zoontje gevoelig is aan de voetem

2 maanden geleden

Reactie op beertjecolargol

Ja Timberland zijn erg fijn! Maat groter aan, dus kan mooi lang mee. Hopen ...
Hoe zitten ze bij jullie? Ik heb 21 gekocht (kleiner was er niet) en hij heeft vrij veel ruimte aan de voorkant. Maar hij loopt er echt goed op. Twijfel nog een beetje.

2 maanden geleden

Reactie op Melisssssaa

Ik heb deze van pom d’api
Deze zitten ook wel wat ruimer zo te zien. Ook mooi, leuk kind 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Bluebell14

Deze zitten ook wel wat ruimer zo te zien. Ook mooi, leuk kind 🥰
Dankjewel , ja ze zijn wel wat prijzig maar vind ze wel goed.

2 maanden geleden

Reactie op Marielltsje591

Hebben ze die ook? Waren bij ons laatst alleen schoentjes..
Ja die zijn er wel,moet wel zeggen dat onze kleine man grote voeten heeft en al wel maat 22/23 heeft. Weet niet of ze ook kleinere maatjes hebben want bij ons heb je daar maar weinig van

2 maanden geleden

Mijn zoontje loopt op sandalen van crocs licht gewicht, soepele zool en mag/kan gewoon nat worden

2 maanden geleden

Reactie op Bluebell14

Hoe zitten ze bij jullie? Ik heb 21 gekocht (kleiner was er niet) en hij he ...
Ja dit heb ik ook wel hier. Maar heb wel het idee dat ze er geen last van heeft.

2 maanden geleden

Reactie op Christa2666

Ja die zijn er wel,moet wel zeggen dat onze kleine man grote voeten heeft e ...
Nouja idd ons meisje heeft maat 19.. dus kleine voetjes.. kon nergens sandaaltjes vinden die een beetje betaalbaar zijn dus maar die teva dingen gekocht... maar vind het zo jammer dat die niet zo mooi zijn🫣