6 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou naar de huisarts gaan denk dat het toch wel spruw kan zijn

3 jaar geleden

Ik denk dat dit spruw is. Even langs de huisarts dan krijg je er medicatie voor voor je kleine. Voor jezelf even miconazol creme halen voor op je tepels. Let ook op hygiëne van bijvoorbeeld spuugdoekjes(niet te lang dezelfde gebruiken) en als je speentjes gebruikt of soms de fles geeft dit dagelijks ook uitkoken

3 jaar geleden

Ons kindje heeft ook spruw! Het lijkt er inderdaad heel erg op alleen was het bij ons niet groen. Wel had de kleine dit aan zijn wangetjes, lip en gehemelte. Voor beperkte last moesten wij kokosolie voor hem gebruiken en als het erger werdt idd langs de huisarts en daar kregen wij een medicatie die we in zijn mondje moesten spuiten. Voor mij zelf moest ik miconazol halen, dit kon bij de apotheek of bij de kruidvat! Na 3 dagen zagen wij al echt vooruitgang

3 jaar geleden

Denk dat spruw is had onze kleine ook binnen 5 dagen was het weg wij hadden elke keer na voeding fles uitgekookt en heel veel handen wassen met luier verschonen hadden ze ons als tip gegeven zonder medicijnen is het weg gegaan

3 jaar geleden

Bedankt dames! Is idd spruw en heb er wat voor gekregen. Morgen ophalen

3 jaar geleden

Mocht de medicatie niet helpen. Ik heb kokosolie gebruikt, omdat onze dochter moest spugen van het drankje. En dat werkte super!