12 Reacties
3 jaar geleden
Ik zou je verloskundige wel even bellen. Toen ik bij mijn vorige zwangerschap destijds met 24 weken op mijn buik was gevallen op het ijs wilden ze een echo maken om te zien of alles goed was en er geen bloeduitwisseling ofzo had plaatsgevonden tussen de kleine en mij. Ik was verder niet bekend met rhesuskindje o.i.d. dus dat was niet de oorzaak.
3 jaar geleden
Oke toch even gebeld. Het heeft te maken met de stang, het plotseling stoppen en starten en hogere bloeddruk krijgen van achtbanen. Ze zei in een schommelschip valt dat allemaal heel erg mee en zou me niet druk maken. Mocht ik toch onverhoopt buikpijn, bloedverlies of het kindje niet voelen dan bellen.
Gelukkig liet hij zich even heeeeeel goed voelen terwijl ik liep(dat heb ik normaal nooit dus heel fijn)
3 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Oke toch even gebeld. Het heeft te maken met de stang, het plotseling stopp ...
Fijn! En goed dat je hebt gebeld :)
3 jaar geleden
Reactie op Ellybelly
Pffff dat je 眉berhaupt in het schip kon gaan. Ik word alleen van de gedacht ...
Haha ja, nee ik ben dol op achtbanen ben altijd wel geweest van hoe wilder hoe beter. Daardoor zag ik dit ook als iets heeeeeel onschuldigs. Als mijn kind van net 2 jaar er in mag, waarom ik dan niet? Maar ja... het besef dat het misschien dus niet de bedoeling is kwam pas achteraf en dat besef klopte helaas. Gelukkig valt het allemaal mee. Heb nergens last van en voel de baby. Maar ik zal het geen 2e keer doen馃ゴ
3 jaar geleden
Wat fijn dat alles ok茅 is! Ik ga zondag naar de Efteling en zie al op tegen het de hele dag daar moeten drentelen.. toch maar kijken of er een rolstoel beschikbaar is! 馃槣
3 jaar geleden
Reactie op Romana1994
Wat fijn dat alles ok茅 is! Ik ga zondag naar de Efteling en zie al op tegen ...
Ohh lopen gaat me oke af, stilstaan wat minder en de carnaval festival met trappen is nogal vermoeiend. Ik ga morgen weer馃檲
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Oke toch even gebeld. Het heeft te maken met de stang, het plotseling stopp ...
Hij vond het ook leuk! 馃榿馃槈