13 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb gehoord dat het de bevalling sneller op gang kan brengen maar niet dat de bevalling zelf makkelijker gaat

2 jaar geleden

Ah ja juist ik had iets gehoord van dat ik wist niet meer wat het juist was nu weet ik het danku

2 jaar geleden

Ik heb gisteren nog geprobeerd om sex te hebben maar het was niet prettig. Voelde enorm gevoelig onderin.

2 jaar geleden

Reactie op Cassidy25

Ik heb gisteren nog geprobeerd om sex te hebben maar het was niet prettig. ...
Ik heb daar juist nog sex gehad en het voelde prettige aan soms ook niet het val te zien ook mijn humeur🙈

2 jaar geleden

Nee dat is niet waar.

2 jaar geleden

Als je lichaam vlak bij het punt van bevallen is, kan seks het laatste zetje geven om daadwerkelijk de bevalling te beginnen. Het zal niet de bevalling makkelijker maken.

2 jaar geleden

Geen idee of het waar is,maar ik heb er met 35 weken weinig behoefteaan🙈 ik verkies slaap boven seks. Nouja slapen komt er ook niet van, veel naar de toilet snachts,maagzuur, buik zit in de weg

2 jaar geleden

Reactie op Madame89

Geen idee of het waar is,maar ik heb er met 35 weken weinig behoefteaan🙈 i ...
Morgen 34 weken hier en lijkt of ik dit berichtje heb getypt 🤣 hier elke keer om de 2uur wakker omdat ik weer een liter eruit moet plassen hahaha en dan nog niet gesproken over het maagzuur en de buik hahaha

2 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Als je lichaam vlak bij het punt van bevallen is, kan seks het laatste zetj ...
Sperma helpt inderdaad om de baarmoedermond te verzachten. Als je zelf ook klaarkomt, kan dit een extra zetje geven. Het is echter geen indicatie van of de bevalling makkelijker verloopt

2 jaar geleden

Reactie op Roseseliza

Sperma helpt inderdaad om de baarmoedermond te verzachten. Als je zelf ook ...
Oke dankje nu weet ik het 😉

2 jaar geleden

Reactie op Roseseliza

Sperma helpt inderdaad om de baarmoedermond te verzachten. Als je zelf ook ...
En de vraag of je hoofd er op dat moment naar staat 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Marcellar88

En de vraag of je hoofd er op dat moment naar staat 🤭
Haha nou bij mijn vorige zwangerschap was ik het zo beu dat ik met 39 weken zei: kom seks! Wist hij veel dat mijn doel was om de bevalling op te wekken🤣🤣🤣 het werkte niet en ik beviel met 41 weken😋

2 jaar geleden

Seks kan zorgen voor aanmaak van het hormoon oxytocine (het knuffelhormoon). Dit hormoon heeft als andere functie het op gang brengen en houden van weeën. Dus waarschijnlijk wordt zo die link gelegd tussen seks en de bevalling. Oxytocine kan ook worden aangemaakt door knuffelen, het horen van lieve woorden en aanmoediging, en op andere manieren intiem zijn