584 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben nog een prima babymeubels van onze dochter.

één jaar geleden

Bij mij is er nu nog niets te zien! Zou daar eens aan moeten beginnen denk ik 😬

MOD

één jaar geleden

Voor onze tweede hebben wij nog niet gekeken. Voor ons tweede zoontje zullen we alleen een ledikant en kast gaan kopen aangezien we de commode van ons zoontje nog gebruiken. Voor onze eerste hebben wij idd ook een 70*140 ledikant. Dit is de kamer van onze eerste Op de muren (zie je hier niet) hebben we aan de linkerkant 3 driehoeken (grijs, groen en gebroken wit), rest van de kamer gebroken wit en in de hoek waar het bedje staat, hebben we ook een hoge maar smalle driehoek in het groen.

één jaar geleden

Wij hebben deze gekregen van mijn ouders. Wordt over een maandje bezorgd. Dus maar eens beginnen aan de babykamer 😂😂

één jaar geleden

Wij hebben deze besteld! Wordt morgen geleverd. Twee muren zijn zacht groen geverfd en op de andere komt behang of een muurcirkel met bosdiertjes

één jaar geleden

Wij hebben deze besteld! Wordt morgen geleverd. Twee muren zijn zacht groen geverfd en op de andere komt behang of een muurcirkel met bosdiertjes

één jaar geleden

Wij gaan naar de Prenatal voor een zwart ledikant en bij de Ikea halen wij een zwarte ladekast als commode en een zwarte kledingkast. Dit is onze 2e kindje, vindt het zonde om hele dure meubels te gaan kopen. Onze kleine man krijgt een jungle kamer

één jaar geleden

Wij krijgen deze dinsdag geleverd 😁

één jaar geleden

Zoiets gaat het worden wss

één jaar geleden

Onze kleine krijgt de babykamer van grote broer. Hier zullen we weinig tot niks aan veranderen. Alleen moeten we nu inspiratie opdoen voor de nieuwe kamer van grote broer. Hier een foto van 't bedje en zelfgemaakte houten muurdeco. We hebben ook nog een commode en kastje in dezelfde kleur als het bedje.

één jaar geleden

Reactie op Teeske6

Onze kleine krijgt de babykamer van grote broer. Hier zullen we weinig tot ...
Wat een ontzettend leuke muurdecoratie! Had iets soortgelijks gevonden, maar vind die van jou echt wel heel leuk! Helaas zelfgemaakt, dus nergens te koop? 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Van de babydump. Met de extra optie om er een peuter bedje van te maken. Ook nog een hangkast erbij.

één jaar geleden

Ik denk dat wij voor 1 van deze behangetjes gaan. ( ik moet vriend nog overtuigen, hij vind het te duur, maar dat gaat wel lukken 🙈) En dan een grote hemnes kast vd Ikea als commode en klerenkast wegens ruimte gebrek. En wss gewoon ledikantje van Ikea. Bij m’n eerste zoontje babykamer 2de hands gehaald. Die valt van ellende bijna uit elkaar, dus helaas is doorschuiven geen optie

één jaar geleden

Reactie op Emily85

Wat een ontzettend leuke muurdecoratie! Had iets soortgelijks gevonden, ma ...
Dank je wel! De vader van m'n man heeft deze stickers zelf nagemaakt van een site waar ze te koop zijn. https://eenvrolijkekinderkamer.nl/muurdecoratie-babykamer-houten-muurstickers/Decoratie-babykamer-houten-muurstickers-dieren/decoratie-babykamer-wolk-5-jungledieren-beige Dit is het voorbeeld wat hij heeft gebruikt. Hier kun je ze dus wel bestellen in verschillende soorten en kleuren.

één jaar geleden

Mooie kamer Marieke, wij hebben de zelfde gekozen🤣 Zondag horen we of het een jongetje of meisje wordt. Dan kunnen mijn ideeën uitgevoerd gaan worden💙💕

één jaar geleden

Deze gaan we kopen!

één jaar geleden

Reactie op X-lauraa

Mooie kamer Marieke, wij hebben de zelfde gekozen🤣 Zondag horen we of het ...
Haha wat toevallig! Ik ken veel mensen die deze kamer hebben of willen 😍

één jaar geleden

Wij hebben voor deze babykamer gekozen voor ons 2 wondertje Deze baby kamer komt van baby dump wij hebben het al binnen Binnenkort gaan we alles in elkaar zetten 🤗

één jaar geleden

Wij hebben de hele Sundvik set van Ikea met verder gewoon witte muren aangezien we niet mogen schilderen hier met ruimte muurstickers. Die is nu nog van de grote broer, maar hij krijgt voor kerst een nieuwe kamer.

één jaar geleden

🥰