584 Reacties

één jaar geleden

En dit is de andere kant van de kamer 🥰

één jaar geleden

Item 1 in elkaar gezet gisteren!!

één jaar geleden

Reactie op Donewithlife122

Deze gaan we kopen!
Hebben wij vandaag opgezet!😁

één jaar geleden

Dit weekend behangen en we gaan binnenkort kijken naar meubels. Leuk om te doen!

één jaar geleden

Reactie op Fleur-x

🥰
Waar heb je die behang vandaan?

één jaar geleden

Reactie op D3nis3

Hebben wij vandaag opgezet!😁
Hij ziet er zo leuk uit he! Ook niet te duur 🙈

één jaar geleden

Wij hebben het zelfde kamertje gekocht zonder kast en het kleinere bedje maar ook om te bouwen naar peuterbedje omdat wij het die 70 bij 140 echt te groot vonden maar hele leuke kamer nog niet af wandplang hangt inmidels ook boven de comode maar helaas geen foto van maar begin is er voor onze meid 🥰🤗

één jaar geleden

Reactie op Donewithlife122

Hij ziet er zo leuk uit he! Ook niet te duur 🙈
Hij is ook leuk! Alleen hebben we een kras in een deur van de kast. Dus vandaag even achteraan gaan. Maar verder niks over te zeggen en zeker niet voor fay geld idd!

één jaar geleden

Hier helaas geen eigen baby kamer .. ik sta er sinds 3 weken alleen voor , maar voor iemand in de bijstand, alleen en nog een zoontje ... Heeft de volgende kleine man ook een klein eigen hoekje 💙 en dan een coo sleeper aan mijn bed

één jaar geleden

Reactie op Teeske6

Onze kleine krijgt de babykamer van grote broer. Hier zullen we weinig tot ...
Hier hetzelfde. Onze baby krijgt de ‘oude’ babykamer van grote zus. En nu inspiratie opdoen voor de nieuwe kamer van de grote zus. We hebben groene gordijnen op die kamer dus kwam eigenlijk automatisch op een jungle achtige kamer. Ik kijk hier ook mee voor inspiratie

één jaar geleden

Reactie op Kiwinasje

Hier hetzelfde. Onze baby krijgt de ‘oude’ babykamer van grote zus. En nu i ...
En nog een foto van de zelfgemaakte muurschildering :)

één jaar geleden

Reactie op Naatjee

Hier helaas geen eigen baby kamer .. ik sta er sinds 3 weken alleen voor , ...
De liefde die de baby van je zal krijgen is het allerbelangrijkste! En zijn hoekje ziet er superleuk uit! Succes nog met je zwangerschap 😊😊

één jaar geleden

Reactie op Kiwinasje

En nog een foto van de zelfgemaakte muurschildering :)
Hele toffe muurschildering! Wij gaan denk ik voor een beetje een ruimtethema. Mijn zoon heeft nu een lamp met maan en ster op zijn kamer en dat vind hij fantastisch. Maar hou het dan wel rustig en niet extreem in thema. Dan kunnen we makkelijk nog een keer wisselen.

één jaar geleden

Omg wat zijn jullie al ver allemaal hahah super leuk om tezien 😍 ons kamertje staat nog op van zijn broertje ik moet alleen de muur roze maken en wat andere bekleding en decoratie en dan ben ik klaar maar dit doet ik pas in januari of februari dan gaan jongens samen op een kamer en ons kleintje van 2 gaat dan naar een groot bed ze krijgen een stapelbed vind het we super spannend dus probeer het nog uit te stellen 😂 op de foto is te zien hoe het was bij mn zoontje krijg maar een foto toegevoegd

één jaar geleden

Zo dan, jullie zijn al ver! Leuke kamertjes hoor. En dan heb je mij (19+2)... die nog moet gaan verhuizen over 3 maanden 😂.

één jaar geleden

Vanmiddag deze gekocht bij de Ikea!! Helemaal verliefd!

één jaar geleden

Reactie op Vivian60

Zo dan, jullie zijn al ver! Leuke kamertjes hoor. En dan heb je mij (19+2). ...
I feel you haha. Hier staat ook over ongeveer 3 maanden een verhuizing gepland.. en dan ben ik ook nog alleenstaand, dus geen handige man die alles kan klussen 🤐

één jaar geleden

Ik heb letterlijk nog niets gekocht/ingericht🤭 denk dat ik er toch werk van moet maken 😅zijn er nog dames of ben ik de enige ?

één jaar geleden

Reactie op Vivian60

Zo dan, jullie zijn al ver! Leuke kamertjes hoor. En dan heb je mij (19+2). ...
Heel herkenbaar dit 🤭 Al heb ik nu wel behang geshopt voor de babykamer. Eind januari krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en vervolgens gaan we nog anderhalve maand verbouwen. De planning is dat we de tweede week van maart in het nieuwe huis gaan wonen en ik ben begin april uitgerekend 🤭 Hopelijk blijft de kleine meneer netjes zitten tot we in het nieuwe huis wonen.

één jaar geleden

Reactie op xxxxxxxjjj

Ik heb letterlijk nog niets gekocht/ingericht🤭 denk dat ik er toch werk va ...
Wij gaan in de kerstvakantie de kamer in orde maken. Ik ben nu alleen wat ideeën aan het verzamelen en kwam toevallig 2e hands een mooie commode en ledikant tegen dus daarom die alvast gehaald. April duurt natuurlijk nog even dus geen haast maar nu zitten we wel in de ‘goede tijd’ hoor ik overal 😇