13 Reacties

2 jaar geleden

je kan ook even langs de huisartsenpost

2 jaar geleden

is 24/7 open en daar hebben ze gewoon goede formaat

2 jaar geleden

Geen idee, die zijn denk ik voor als ze al wel kauwen. Anders misschien stampen in een vijzel en door een hapje? Ik greep laatst zelf ook naast, heb van de buurvrouw een paar gekregen en de dag erna zelf nieuwe gehaald. Gewoon even rondvragen! Zeker bij een ziek kind wil iedereen helpen!

2 jaar geleden

Ik woon hier net en in mijn straat heeft, zo ver ik de mensen ken, niemand kleine kinderen 🥲 naar de huisartsenpost wordt ook lastig, die zit in m’n dorp niet en ik heb geen auto, vandaar dat ik gewoon maar die kauwtabletjes heb gepakt..

2 jaar geleden

Reactie op ark2022

Ik woon hier net en in mijn straat heeft, zo ver ik de mensen ken, niemand ...
Dan zou ik de HAP bellen en hun advies vragen..

2 jaar geleden

Ah vervelend! Wellicht fijnstampen inderdaad en samen met een beetje melk op een lepeltje erin wurmen? Speen/fles er meteen achteraan tegen het uitspugen. Geen idee hoor, ik denk maar even mee.

2 jaar geleden

Als het vanaf 3 maand is, gewoon fijnstampen en door de fles doen. Als t vanaf 6 maand oid is zou ik ze niet gebruiken, vanaf 3 maand kan dat gewoon.

2 jaar geleden

Ik zou het op een lepeltje door een hapje fruit ofzo heen doen..

2 jaar geleden

Reactie op Momeve

Ik zou het op een lepeltje door een hapje fruit ofzo heen doen..
*Fijngestampt uiteraard

2 jaar geleden

Fijn maken of proberen in een heel klein beetje water op te lossen. Je kan dat dan in de speen van de fles doen (dus alleen die speen in de mond zonder de fles eraan) dan word het langzaam opgedronken zonder verslikken.

2 jaar geleden

Als je kindje nog wel goed drinkt zou ik 30cc met een paracetamol geven fijn gemalen

2 jaar geleden

Ik heb het inderdaad gewoon fijngestampt en door de fles gedaan, ze heeft dr fles heerlijk leeggedronken en haar hoofdje voelt al een stuk minder warm!! Dankjewel

2 jaar geleden

Onze jongens zitten na een ziekenhuisopname ook aan de Sinaspril. Wij geven het in de speen en daarna geven we meteen het flesje erachteraan. Dus op een hongerig moment. Werkt niet altijd. Als het niet werkt, krijgen ze gewoon een zetpil.