115 Reacties

één maand geleden

Onze beste nacht in 3 weken! Slechts 6x er uit ipv 10😅

één maand geleden

Oooh heel herkenbaar is. Hij is afgelopen week verkouden geweest maar nu gaat jet beter met hem alleen dat slapen 😭 Hij is altijd een super goede slaper geweest maar het is dra-ma. Inderdaad huilend/schreeuwend wakker worden. Alleen op mama of papa willen slapen. En als we hem terug in zn bedje leggen is het meteen recht op zitten en schreeuwen/huilen. Ergens ‘fijn’ om te weten dat ik niet de enige ben maar dit is idd een lastige periode..

één maand geleden

Reactie op Dae

Hoe is de nacht gegaan? En bij andere mama's? Hier was het weer 04.50 huile ...
Hier was ze tussen 00:00 en 01:00 wakker... zat ze ineens rechtop in bed en was een combi van kletsen ,mopperen , zeurend huiltje, dan was het weer stil, zag ik dat ze zich weg had gelegt om te slapen en hup weer jammeren en dus wakker. Het terug in slaap vallen gaat dus wat moeilijker nu. Helaas ook weer om 05:30 wakker. Maar wij laten haar hoe dan ook in haar eigen bed en gaan dan ook niet bij ieder huiltje naar haar kamer. Proberen het zo neutraal en vertrouwd mogelijk te houden. En houden het zoals voorheen, zo om geen andere dingen gewend te maken. Sinds 8-9 m. Sliep ze continu door, klokje rond, en heeft altijd al zelfstandig in slaap kunnen vallen, zonder speen nog wel dus allemaal redenen om het zo te houden.! Maar dat zeurend huilen etc begin k nu wel zat te worden zeg. Ze zit er nu 4 weken in , het begon flink rommelig , was even rustig en nu sinds bijna een week dus weer in opstand als ze in bed ligt en zie ik steeds meer op tegen de nachten. Maargoed, zo plots dit begonnen is, zo plots is het binnekort weer over.

één maand geleden

Reactie op EsR2017

Hier was ze tussen 00:00 en 01:00 wakker... zat ze ineens rechtop in bed en ...
Pff 4 weken al…. Hier begint de avond slecht, krijg haar niet naar bed dus belooft wat voor de rest van de nacht

één maand geleden

Reactie op Yanaaaa

Pff 4 weken al…. Hier begint de avond slecht, krijg haar niet naar bed dus ...
Jaa 4 al idd. Heb iedere dag hoop dat het dus ineens weer over is maar helaas..meestal zijn we hier wel 6 weken zoet.. Maar dat zeurende huiltje ben k toch inmiddels wel erg beu haha. Hoe is het gegaan?

één maand geleden

Reactie op EsR2017

Jaa 4 al idd. Heb iedere dag hoop dat het dus ineens weer over is maar hel ...
Hoe oud is je dochter als ik vragen mag? Dan weet ik of ik mij nog kan verheugen op 3 weken langer ;) moet zeggen dat ik mij herken in jouw tactiek. Vannacht lag ze ineens andersom in bed, huilen, weer in slaap gevallen. Mijn vriend zegt ik ga dr omdraaien. Ik zei nog doe dat nou niet... huilen en niet meer in slaap gevallen 😄 dus klein flesje en ze sliep weer. Dit was rond 01.00 en ze slaapt nu nog en gisteren om 19.30 uur gaan slapen. Ik denk soms pff dit deed ik dus ook als baby.. afzien voor mijn moeder 😂

één maand geleden

Reactie op Dae

Hoe oud is je dochter als ik vragen mag? Dan weet ik of ik mij nog kan verh ...
Ons meisje is van 4 april en dus net 1 jaar. Haha , dat vind k zo lastig, ineens begint dit gedoe en ineens is het weer over , maar wnnr??? Na 4 weken?? 5 ?? 6 ?? Of8?? Hahaha ahh ja dat is lastig! Wij schenken er ook zo weinig mogelijk aandacht aan. Tot op zekere hoogte natuurlijk maar we houden het zo saai mogelijk. Flesje heeft ze hier nooit gehad snachts dus dat is ook zeker iets wat we niet gaan doen. Is ook niet nodig hier, ze wordt gewoon jammerend wakker en heeft moeite om terug in slaap te komen.. Maar ag.. ooit gaat het over 😂😂

één maand geleden

Hier was het afgelopen nacht weer feest, na 1 goede nacht was ons niet meer gegund haha . Op hoop van zegen voor vannacht!

één maand geleden

Reactie op Yanaaaa

Hier was het afgelopen nacht weer feest, na 1 goede nacht was ons niet meer ...
Nouuuu hier was het afgelope nacht ook bijzonder rustig weer en weer wat later wakker... k heb hooop voor komende nacht maar ik juich nog niet te vroeg😂😂

één maand geleden

Reactie op EsR2017

Nouuuu hier was het afgelope nacht ook bijzonder rustig weer en weer wat la ...
Kijk dat zijn de goede berichten!!

één maand geleden

Reactie op Yanaaaa

Kijk dat zijn de goede berichten!!
Ook maar eenmalig dus hhahaa. Gisteravond al 2 x wakker.. of iig half...half 4, uur of 5/6...7 uur wakker 😂

één maand geleden

Na 2 redelijke nachten zitten we weer beneden… het is niet te geloven

één maand geleden

Reactie op Yanaaaa

Na 2 redelijke nachten zitten we weer beneden… het is niet te geloven
Oh echt ja?? Hier was het van kwart over 2 tot 3 uur wakker.. huilen.. en nu weer vroeg wakker en natuurlijk...huilen..

één maand geleden

Pff hier begint de dag tussen 4.30 en 5.00 uur 🫠hopelijk gaat het snel beter

één maand geleden

Is het bij jullie al voorbij? Hier niet helaas! Begint slaap in haar eigen bed en eindigt elke keer bij ons; het is echt vermoeiend!

één maand geleden

Reactie op Yanaaaa

Is het bij jullie al voorbij? Hier niet helaas! Begint slaap in haar eigen ...
Hier wisseld het, na bijna 4weken is ze de afgelopen dagen wel overdag makkelijker gaan slapen, afgelopen nacht een goede nacht en de 2 nachten daarvoor 1.5uur wakker geweest snachts en huilen en moeite met weer in slaap vallen. Ik hoop toch wel stiekem dat we er uit zijn hierzo...🙈

één maand geleden

Zo herkenbaar! Overdag gaat het redelijk, maar de nachten. Lang huilen voordat hij in slaap valt, midden in de nacht wakker en belandt dan ook weer bij ons in bed. 🤓

één maand geleden

Reactie op Mamavos

Zo herkenbaar! Overdag gaat het redelijk, maar de nachten. Lang huilen voor ...
Dit precies bij ons ook

één maand geleden

Reactie op Yanaaaa

Is het bij jullie al voorbij? Hier niet helaas! Begint slaap in haar eigen ...
Hier ook nog niet helemaal... het lijkt wel minder te gaan worden, maar het wisselt nog per dag.. het kan zo 2 /3 nachten goed gaan..en dan.... ohnee grapje... we zijn nog niet klaar.

één maand geleden

Reactie op EsR2017

Hier ook nog niet helemaal... het lijkt wel minder te gaan worden, maar het ...
Dit dus!!!2slechte nachten, 1 goede nacht en vanacht weer vanaf half 5 lopen spoken... Ppfffff 😅