127 Reacties

één maand geleden

Reactie op Alishav

Dit dus!!!2slechte nachten, 1 goede nacht en vanacht weer vanaf half 5 lope ...
Echt he. . Wanneer houdt het op ???

één maand geleden

Reactie op EsR2017

Echt he. . Wanneer houdt het op ???
Precies.. hoop toch wel snel want ppfff na 13maanden begint het toch wel op te breken.. 1 goede nacht tegen zoveel slechte nachten weegt niet op 😭

één maand geleden

Hier is het overdag juist drama.. weer hazenslaapjes van 20 min (ochtend) 45 min middag. s Avonds gaat hier wel beter. Ik dacht ik ga even mee liggen.. nou bekijk het maar denkt ze

één maand geleden

Reactie op Alishav

Precies.. hoop toch wel snel want ppfff na 13maanden begint het toch wel op ...
Ooh is het zo erg ja.?

één maand geleden

Reactie op EsR2017

Ooh is het zo erg ja.?
Helaas wel.. al 13maanden slaapt ze heel wisselend.. zeker ook een aantal goede nachten waarbij ze gewoon doorslaapt, maar helaas ook heel veel nachten waarbij ze nog minimaal 1keer wakker wordt. Soms is het een speentje geven en slaapt ze verder, maar soms is ze gewoon1-2uur lang wakker in de nacht en krijgen we haar met geen mogelijkheid in slaap.. overdag zijn de slaapjes ook wisselend, soms 2x 45min, soms 1x 45min en 1x 1.5 uur.. wil haar nu smorgens max 30min laten slapen in de hoop dat ze dan smiddags langer (en makkelijker) slaapt.. even kijken of dat misschien werkt. Mocht het morgen ochtend weer een strijdt zijn hou ik haar wakker en kijk ik hoe ze het doet op 1slaapje, in de hoop dat ze niet oververmoeid raakt

één maand geleden

Reactie op Alishav

Helaas wel.. al 13maanden slaapt ze heel wisselend.. zeker ook een aantal g ...
Ahhh dat is wel sneu , voor zowel haar als jullie. Op een gegeve moment weet je het niet goed meer he. En evt een slaapcoach voor tips??

één maand geleden

Reactie op EsR2017

Ahhh dat is wel sneu , voor zowel haar als jullie. Op een gegeve moment we ...
Jaa precies.. voor haar ook want soms komt ze dus niet aan genoeg slaap. Toen ze ongeveer 8maanden was hebben we een slaapcoach gehad, dit heeft wel effect gehad, maar sinds enkele weken werkt dat 2-3-4schema niet meer optimaal.. we twijfelen heel erg of dit nog wel bij haar past, of dat we haar ochtendslaapje moeten inkorten of over moeten op 1slaapje.. het is zo zoeken momenteel.. ik vraag me af wat een andere slaapcoach nog voor effect zou kunnen hebben..

één maand geleden

Reactie op Alishav

Helaas wel.. al 13maanden slaapt ze heel wisselend.. zeker ook een aantal g ...
Dit herken ik wel! Onze dochter slaapt vanaf geboorte ook al zo weinig en slecht! 1 slaapje hebben wij recent ook geprobeerd maar ze redt het vaak niet om in de ochtend langer dan 2-2,5 uur wakker te zijn dus als we haar dan naar bed brengen moet ze smiddags nog een keer omdat ze het anders weer niet redt tot de avond… wij zijn ook heel moe en vooral gestresst omdat we zelf al met het gevoel naar bed gaan van wat voor nacht wordt dit weer. Dat voelt zij natuurlijk ook weer! Wij gaan ook een slaapcoach overwegen nu!

één maand geleden

Reactie op Yanaaaa

Dit herken ik wel! Onze dochter slaapt vanaf geboorte ook al zo weinig en s ...
Precies dit! Mochten jullie een slaapcoach nemen, laat het mij dan even weten als het een positief effect heeft bij jullie! Misschien dat het hier dan ook opeens wonderen doet xD

één maand geleden

Hier voor het eerst in 12 maanden last van een regressie en/of sprong, denk ik. Ik heb alleen het idee dat ze vooral honger heeft. Wat doen jullie in zo’n geval? / herkennen jullie dit? Ze zit al weken op2 flessen van 180+6, 2 boterhammen, 200 gr fruit, snackje en haar avond eten (200/250 gr) op een dag. Ze slaapt overdag al meer dan normaal (4/4.5 uur). Als we haar de fles geven ( wordt wakker tussen 00.30/01.30) valt ze daarna weer in slaap.

één maand geleden

Reactie op sjeroo

Hier voor het eerst in 12 maanden last van een regressie en/of sprong, denk ...
Hier dan geen honger signalen maar mij is dan wel gezegt absoluut geen dingen aan te wennen die ze voorheen ook niet hadden doordat je ze dan dingen gaat wennen/leren om weer in slaap te komen. Als de regressie dan over is , kunnen ze moeite hebben er weer vanaf te geraken..

één maand geleden

Reactie op Alishav

Jaa precies.. voor haar ook want soms komt ze dus niet aan genoeg slaap. To ...
Snap ik jaa! Tips of adviezen kunnen ze mss altijd geven

één maand geleden

Hier ging het even beter maaar pff..lieke is nu 12,5 maand en helaas nog steeds aanwezig... Licht slapen en dus makkelijker wakker, jammeren in haar slaap, sochtends vroeg(er) wakker en niet meer kunnen slapen. Een combi van Jammer, huilen of kletsen s'ochtends. Wnnr is dit klaaaar

één maand geleden

------- tip ------------ Wij hebben een numby nachtlampje gekocht. We merken dat het s'nachts wat meer rust geeft. Ook hebben we een projectielamp in zijn bedje staan. Hij weet ondertussen door het drukken op de knop deze aan/uit te zetten. We hebben dit een week en merken weldegelijk verschil. Geen wondermiddel, maar hij slaapt makkelijker in en vannacht heeft hij de hele nacht doorgeslapen in zijn eigen bedje.

één maand geleden

Hier duurde het (sprong of regressie) 2 weken. Ongeveer 4/5 dagen in de week twee weken lang, belandde ze uiteindelijk bij ons in bed. Ik was bang dat ze zou wennen, maar gelukkig niet. Na twee weken zoals vanouds weer.

één maand geleden

Vannacht weer feest… ik word er zo moedeloos van. Steeds 1 goede nacht, gevolgd door weer paar nachten ellende

één maand geleden

Reactie op Yanaaaa

Vannacht weer feest… ik word er zo moedeloos van. Steeds 1 goede nacht, gev ...
Precies dit idd!! K heb iedere nacht en dag weer hoop dat het ineens over is..net zo ineens dat het begint weer...

één maand geleden

Reactie op EsR2017

Precies dit idd!! K heb iedere nacht en dag weer hoop dat het ineens over ...
Ja het is niet te doen, nu wilt ze weer niet naar bed… prima het is pas half 9 maar gister was het pas 01.30 uur toen ze uiteindelijk sliep dus zit met buikpijn op de bank Hoelaat het nu weer wordt. Snap echt niet wat we verkeerd doen hoor!!

één maand geleden

Reactie op Yanaaaa

Ja het is niet te doen, nu wilt ze weer niet naar bed… prima het is pas hal ...
Hoe ziet je schema er overdag uit? En hoe gaan de slaapjes overdag?

één maand geleden

Reactie op Yanaaaa

Ja het is niet te doen, nu wilt ze weer niet naar bed… prima het is pas hal ...
Oohh dat meen je niet 🫣🫣 snap k helemaal!! Maar meid je doet niks verkeerd! Zolang je je kindje gewoon in het ritme en houdt, en alles volgt zoals gewoonlijk, kun je niet meer doen dan dat! De ervaring is hier dan ook wel dat het dan ineens binnekort weer over is. Hoe moeilijk dat ook voor te stellen is.. k weet het... zet hem op!!