76 Reacties
3 jaar geleden
Onze dochter slaapt sinds 7 weken door tussen 21.00- 21.30 gaat ze naar bed in slaapzak. En wordt 5.30 wakker. Vaak kan ik na een voeding en schone luier nog terug in haar wieg leggen. En slaapt tot 7.00- 7.30 door.
Ik geef alleen borstvoeding, wel vraagt ze meer de borst tussen 18.00 - 21.00
3 jaar geleden
Mijn zoontje is bijna 9 weken en komt nog 2 keer in de nacht. Meestal tussen 0.00/1.00 en 4.00/5.00 zou het fijn vinden als hij nog maar 1 nachtvoeding nodig heeft, zodat mijn vriend en ik de nachten kunnen afwisselen. Nu pakken we allebei 1 voeding in de nacht
3 jaar geleden
Ik geef borstvoeding en mijn baby van 11 weken komt nog stipt om de 3 uur snachts en overdag 🙃🙃🙃 geen idee of hier iets aan te doen is?
3 jaar geleden
Het wisselt bij ons enorm.. maar het is een aantal keer voortgekomen dat we de fles tussen 22 en 23 geven en dat ze zich dan rond 5 meldt! Ook een x van middernacht tot 6. Vannacht toevallig weer een keer eerder. Ze is nu 10 weken oud en ik vind dit al super knap🥰
3 jaar geleden
Reactie op Sophie0223
Mijn zoontje is bijna 9 weken en komt nog 2 keer in de nacht. Meestal tusse ...
Bij ons ook deze tijden (zoon is 10 weken)
3 jaar geleden
Onze dochter is nu 7 weken, vanaf t begin kwam ze maar 1x snachts en nu sinds een goede week slaapt ze door (23 tot 7 ongeveer). Niet elke nacht hoor, vannacht kwam ze ineens om 4u namelijk 🤣
3 jaar geleden
Onze dochter is nu 7 weken, vanaf t begin kwam ze maar 1x snachts en nu sin ...
Wel met borstvoeding! Dus we mochten haar sowieso vanaf t begin laten liggen als ze niet komt aangezien ze goed op gewicht is etc
3 jaar geleden
Hi,
Onze dochter is nu 6 weken. Laatste flesje rond 22:00. 'S nachts meldt ze zich rond 5 uur. Sinds een paar dagen baker ik haar in (zo'n swaddleme) en is het opgeschoven naar 6.30 😍.
Als ik haar 's nachts hoor probeer ik haar eerst te sussen met een speentje en een aaitje. Soms slaapt ze daarna weer een paar uur. Daarnaast slaapt ze langer na het ophogen van de flessen, ze drinkt nu 5x 150 ml.
3 jaar geleden
Reactie op Momeve
Zo dat is lekker zeg! Hier ook zo'n extreme hongerlap en ik twijfel dus ook ...
Ik twijfelde ook een tijdje maar ben begonnen met 1 schepje vervangen dit ging goed en nu krijgt hij 2 forte en 3 gewone wel iets meer krampjes maar valt reuze mee! Wij zijn blij dat we ermee begonnen zijn
3 jaar geleden
Hier bij 7,5 week slaapt ze van half 10 tot 3uur of soms half4. En dan komt ze daarna rond 6uur of half7 weer. Ik geef borstvoeding 7x per dag, maar alleen om half10 krijgt ze een fles gekolfde melk zodat ik weet dat ze goed drinkt. 150ml nu. Ik twijfel over nog iets ophogen want hij is altijd snel leeg maar gevoelsmatig is al veel.
3 jaar geleden
11 weken oud, sinds 1,5 week slaapt ze 20-22:30 (dan nog flesje) en dan tot half 9 in de ochtend! Ze sliep al heel snel 23:00-5 (na 2 weken) en werd steeds iets later wakker en nu is half 9 "stabiel" 😊 we kunnen de late avond fles er nog niet afhalen omdat ze nu 5x180 drinkt en anders niet genoeg binnen krijgt. (Flesjes gaan ook lang niet altijd op)