9 Reacties

10 dagen geleden

Ohh kan me voorstellen dat dat slopend is! Waardoor wordt ze wakker/wat wil ze als ze wakker wordt? Knuffels, een fles, speen,..?

10 dagen geleden

Hier ook nogsteeds wisselend helaas :(

9 dagen geleden

Bij ons merken we dat de kleine meid erg warm wil slapen. Haar kamer is 22 graden. Zij doet een romper, broekje met sokjes, truitje EN slaapzak aan. Zodra we soms denken, is wel erg warm nu en bijvoorbeeld het truitje weglaten, wordt ze wakker. Ze is beslist niet koud als ze wakker is, maar blijkbaar slaapt ze gewoon graag heel warm. Temperatuur is dus ook echt belangrijk..

9 dagen geleden

Hier net zo, ik ben echt gesloopt. Slapen is een drama. Was bij mn dochter nooit een probleem maar mn zoontje is zo'n slechte slaper. 😭😭

8 dagen geleden

Reactie op Ina33

Ohh kan me voorstellen dat dat slopend is! Waardoor wordt ze wakker/wat wil ...
Ze word echt wakker met honger, ze krijgt ook nog steeds de fles om de 3/4 uur

8 dagen geleden

Reactie op tessa19931

Ze word echt wakker met honger, ze krijgt ook nog steeds de fles om de 3/4 ...
Hoe eet ze overdag? Hier was het zo dat onze dochter beter ging eten overdag toen we de voedingen in de nacht afbouwden. Hierdoor komt ze nog maar 1x (slapen is nog steeds een uitdaging maar voedingen zijn iig teruggebracht hiermee). Helemaal nu ze 1 zijn, kun je proberen om water aan te bieden. Of steeds minder melkpoeder toevoegen zodat het minder vult, ze overdag meer eet en daar hopelijk beter van gaat slapen

8 dagen geleden

Reactie op tessa19931

Ze word echt wakker met honger, ze krijgt ook nog steeds de fles om de 3/4 ...
Oh jeetje.. kan goed zijn dat het een gewoonte is geworden (was hier ook het geval). Wat eet/drinkt ze overdag?

8 dagen geleden

20:00 uur beginnen met ritueel wel heel laat. Misschien oververmoeid? Hoe gaan de dutjes overdag? Hier slaapt die van ons tussen 18:30 en 19:00. Dus ritueel nog eerder. (En wordt pas om 9:30/10:00 wakker. Maar dat is uitzonderlijk, ben ik me van bewust). Zijn broer van bijna 2,5 gaat overigens ook gewoon nog om 19:00 uur naar bed.

7 dagen geleden

Bij ons had ze tot afgelopen week ook altijd nog een klein flesje ergens tussen 22 en 23.30u. Sinds een week slaapt ze van de 7 nachten al 5 nachten door. We zijn een week geleden begonnen met halfvolle melk ipv kunstvoeding (poeder). En het lijkt wel of ze daardoor wel doorslaapt! We lengen dat soms aan met water, zodat ze ook dat voldoende binnenkrijgt. Maja...het is hier dus ook nog niet met zekerheid doorslapen! Ze gaat hier wel eerder naar bed en slaapt nu zelfs langer dan toen ze wel nog een fles kreeg