10 Reacties

3 jaar geleden

ik ben 24 weken en mijn vriend is ook kei ziek en ik kan niet slapen dus ik wil op de bank slapen maar hij wilt dit absoluut niet maar ik wel want ik wil echt rust... ik zou het niet weten vraag me dat ook af...

3 jaar geleden

Dat hangt van je bank af.. als je een prima bank hebt waar je geen last van je rug krijgt oid.. why not

3 jaar geleden

Eerlijk, ik heb een aantal keer op de grond naast mijn zoontje zijn ledikantje geslapen omdat hij niet alleen wilde slapen en mijn vriend daar meerdere nachten achter elkaar lag en ik dat sneu vond. Knallende ruzie gehad omdat hij het daar niet mee eens was, maar ik kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om het niet een beetje eerlijk te verdelen.

3 jaar geleden

Reactie op Jinxiepoes

Eerlijk, ik heb een aantal keer op de grond naast mijn zoontje zijn ledikan ...
Oh had het aan mijn verloskundige gevraagd en zij zei dat het niet uitmaakt, zolang ik niet op mijn buik ga liggen. En dat het voornamelijk gewoon niet fijn is voor mij maar dat de baby daar niks van meekrijgt.

3 jaar geleden

Ik heb eer heerlijke bank waar ik net zo lekker op zou slapen als in m鈥檔 bed. Dus ik zou niet weten waarom je niet op de bank zou kunnen slapen.

3 jaar geleden

Tuurlijk is het geen probleem. Het zou pas een probleem zijn als de baby in gevaar komt, maar ik zie totaal niet in hoe iemand kan denken dat op een bank slapen gevaarlijk ofzo kan zijn馃槄. Het ligt hooguit wat minder comfortabel.

3 jaar geleden

Reactie op Jinxiepoes

Oh had het aan mijn verloskundige gevraagd en zij zei dat het niet uitmaakt ...
Waarom zou je niet op je buik mogen liggen volgens de verloskundige..?

3 jaar geleden

Reactie op Momeve

Waarom zou je niet op je buik mogen liggen volgens de verloskundige..?
Ja mag wel, maar beter niet op een harde vloer voor langere tijd

3 jaar geleden

Doe je overdag nooit tukjes op de bank? Als je er niet als een overreden zombie van af kunt, kun je gerust een nacht op de bank slapen. Tenzij de veren in je rug springen, maar als je comfortabel ligt, is dat geen probleem. Je merkt het vanzelf 馃槂 als je niet uitgerust wakker wordt, weet je dat het niet werkt.

3 jaar geleden

Ik ben ook ziek geweest en mijn man ook. Die hoesten alles bij elkaar. Heb dus ook 2 dagen op de bank geslapen. Ook omdat ik altijd heel veel draai als ik ziek ben en ik graag de tv op de achtergrond mag hebben, dan slaap ik beter ofzo馃槄 maar alleen als ik ziek ben hoor. Dusja ik heb er geen problemen van ondervonden.. lijkt me niet dat het echt slecht is ofzo..