12 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben 2 weken geleden bij (2 dagen/ 1 nacht) Sanadome in Nijmegen geweest. Heerlijk warme baden en ze hebben daar ook een zwangerschapsmassage. Absolute aanrader ☺️

3 jaar geleden

Ik ben een weekendje naar Thermen Busloo geweest toen in 20 weken zwanger was. Vond dit zelf een hele fijne spa omdat er naast de sauna’s veel baden en ontspanningsruimtes zijn. Ook zijn er genoeg sauna’s die niet zo heet worden. Ik kreeg bij de entree een lijst met dingen die je beter over kunt slaan als je zwanger bent ☺️

3 jaar geleden

Ik ga vaak naar Thermen Bussloo, ben daar met 16 weken geweest en ga morgen weer (24 weken). Heb er ook een zwangerschapsmassage bij geboekt morgen. Je kunt er ook overnachten, heb ik nog nooit gedaan. Ze hebben in ieder geval voldoende baden en saunas waar je in kunt als je zwanger bent 😊

3 jaar geleden

Ik zag er laatste een voorbij komen , waar ze ook behandelingen hebben voor zwangeren Ze hebben een Mommy to be arrangement https://www.betuwschbadhuys.nl/zwanger/

3 jaar geleden

Reactie op Gelliusdottir

Ik ben 2 weken geleden bij (2 dagen/ 1 nacht) Sanadome in Nijmegen geweest. ...
Wat leuk! Wij woonden eerder in Nijmegen en deden dit regelmatig als uitje. Misschien wel leuk om er weer eens naartoe te gaan 😄

3 jaar geleden

Oeh dit zou ik ook wel graag willen, iemand die iets weet in het noorden? Woon zelf in Groningen maar Drenthe of Friesland mag ook 😊

3 jaar geleden

Ik was laatst in Thermen Bussloo, inclusief nachtje en zwangerschapsmassage. Echt een heerlijke sauna en vond het zeker een aanrader. Ik schreef er meer over in dit artikel: https://reismeis.nl/2022/12/thermen-bussloo-voor-een-perfecte-wellness-vakantie-in-eigen-land/

3 jaar geleden

Reactie op Nieuwejongemama

Oeh dit zou ik ook wel graag willen, iemand die iets weet in het noorden? W ...
Bad Nieuweschans? Dat is vanuit Groningen goed te doen ☺️ zit ook een hotel bij.

3 jaar geleden

Reactie op Gelliusdottir

Bad Nieuweschans? Dat is vanuit Groningen goed te doen ☺️ zit ook een hotel ...
Hebben ze daar ook zwangerschaps massage?

3 jaar geleden

Thermen bad Nieuweschans is erg fijn

3 jaar geleden

Reactie op Nieuwejongemama

Hebben ze daar ook zwangerschaps massage?

3 jaar geleden

Ik ga over 2 weken naar een wellness. Ben dan 28 weken. Zijn er ook dingen waar je rekening mee moet houden qua temperaturen, waar je wel en niet in mag?