7 Reacties

2 jaar geleden

Speelboog, zo'n ding met knuffeltjes die ronddraait en muziek/geluidjes afspeelt, heb ik eraan gemaakt vanaf 5 weken ofzo. Hij kijkt er wel naar en word ook rustig van de geluiden. Ik merk dat hij vanaf week 8 actiever is en de knuffeltjes met zijn handen of voeten probeert aan te raken. Wipstoeltje heb ik niet.

2 jaar geleden

Hier gebruiken we de speelboog al vanaf 4 weken en hij vindt het erg leuk! Hij ziet misschien de kleuren nog niet helemaal, maar het bewegen en het belletje dat eraan hangt vindt hij heel interessant
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Wij hebben net het speelkleed met boog naar beneden gehaald. De tweeling is 11 weken, gecorrigeerd 6 weken. Ik zag dat ze er echt naar aan het kijken waren.

2 jaar geleden

Vanaf begin ligt ons zoontje al in de wipper met een opgerolde handdoek erlangs zodat hij net wegzakt/rolt en hangt er al iets boven hem waar hij naar kan kijken. Ik heb een wipper van Little Dutch. Hij slaat er soms al tegen. In het park hebben wij langs de kanten boekjes met contrasten en speelgoedjes liggen met kleuren en spiegeltjes. We draaien hem regelmatig op de zijdes of op zijn buikje.

2 jaar geleden

Hier ook sinds een week boven de box. Kleine vindt het heel boeiend. Heb die van tiny love omdat hij draait en zwart wit aan de binnenkant zit. Dit kunnen ze goed zien.. https://www.bol.com/nl/p/tiny-love-classic-muziekmobiel-into-the-forest-in-bos/9200000083735720?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 jaar geleden

Hier in een heel plat wipstoeltje onder de babygym, want dan kan hij er ook bij. Hij slaat wel tegen de beestjes eraan en lijkt t leuk te vinden.