14 Reacties

2 jaar geleden

Hape magic touch drums, smartmax first sounds en senses waren toppers bij onze oudste dochter 😁

2 jaar geleden

Onze dochter vindt de speelgoed “tissuebox” heel leuk. Zitten allemaal verschillende “tissues” in van stof. Knisperblaadjes, gaasblaadjes, vrolijke kleurtjes etc. Daarnaast vindt ze het UFO-speelgoedje heel leuk (montessori). Allemaal verschillende draadjes die je door een schijf heen kan trekken, op kan sabbelen, knopjes, rammelaar etc. Tenslotte doet Sofie de giraffe het gewoon al maanden super goed 👍🏻

2 jaar geleden

Reactie op Chocolien

Onze dochter vindt de speelgoed “tissuebox” heel leuk. Zitten allemaal vers ...
Oja die ufo is idd een goeie! Waar hebben jullie die gekocht? Ik zit namelijk te kijken of het wel bpa vrij is etc. Ik zag namelijk recensies voorbij komen dat het heel chemisch ruikt. Had jij dat ook?

2 jaar geleden

Wij hebben de UFO van t hummeltje. Er staat bij dat bpa vrij is, maar ook dat in principe vanaf 12m is.

2 jaar geleden

Die tissuebox lijkt me ook heel leuk, was ik nog niet tegengekomen 🤓

2 jaar geleden

Geen speelgoed 🤣 ik had een abbo op ohmybaby speelboxen (op zich nog steeds tevreden van want zoontje speelt er wel mee) alleen speelt hij veel liever met alledaagse objecten: een flesje waar gekleurd water in zit, een tissue box zoals ik hier al las,.. ik ga me storten op Pinterest en diy speelgoed maken haha

2 jaar geleden

Reactie op Bexx

Oja die ufo is idd een goeie! Waar hebben jullie die gekocht? Ik zit nameli ...
https://www.amazon.nl/dp/B0BVVWLHL1?ref_=pe_28126711_487767311_302_E_DDE_dt_1 Deze heb ik gekocht :-). Ik heb niks vreemds geroken hoor! En is bpa vrij etc. Staat hier dat het tussen 6-18 maanden is. Wij waren al begonnen met 4 maanden, want ze lijkt snel verveeld. Ze kan er nog niet alles mee wat eventueel zou kunnen, maar heeft er toch wel plezier om en geeft mij weer wat minuten vrije tijd 😀

2 jaar geleden

Onze kleine man heeft nog niet echt interesse in speelgoed 🙈 als hij zijn duim maar heeft. Dus ik lees even mee… wellicht zit er iets bij waar ik hem wel mee kan boeien 😊

2 jaar geleden

Deze bal is het helemaal op dit moment. Passen de vingertjes mooi in, is licht en vormbaar. Ze sabbelt er ook aan 😂

2 jaar geleden

Hier zijn de rammelaar en sophie de giraffe goeie opties. Maar ook haar knuffeltje met belletje erin (zelfgebreide olifant van oma) vindt ze helemaal te gek. Op de opvang is volgens mij ook een rammelaar met belletjes erin haar favoriet.

2 jaar geleden

De kikker van Oball vind ze heel leuk en gaat ook de mond in😅 zitten gaatjes in en daar kunnen de vingers goed doorheen😄

2 jaar geleden

Knuffels/speeltjes van Lamaze. Urenlang speel- en kijkplezier

2 jaar geleden

Hier is zo'n activiteitenbal een dikke hit. En van oball ook een autootje, die oball dingen zijn idd heel goed vast te pakken en leuk rammelend geluid. Er komt ook steeds meer interesse in knisperboekjes, begint het nu ook te bekijken ipv alleen frummelen