13 Reacties

3 jaar geleden

Atelier Soof! Wil ik graag een muts met naam bestellen 🤩

3 jaar geleden

Ik zag dat je bibs speen ook met naam kan bestellen, super leuk😍

3 jaar geleden

Reactie op Liesjee96

Ik zag dat je bibs speen ook met naam kan bestellen, super leuk😍
Op mijnfopspeen.nl kan je verschillende soorten spenen bestellen met naam. Erg leuk en super handig voor op de opvang 🤓

3 jaar geleden

Ik maak ze eventueel zelf :) helemaal naar wens, je mag me een berichtje sturen :)

3 jaar geleden

Ik maak ze zelf 😊 Uiteraard houd ik rekening met alle (veiligheids)eisen 😃 Er is van alles mogelijk! Neem gerust een kijkje op mijn Facebook- en Instagrampagina: Happies. Handmade Ik help je graag verder!

3 jaar geleden

Wij hebben van ons zoontje alle speenkoorden bij huisjeinfriesland besteld. Gaan we ook doen met deze baby. Super blij mee. Kan je vinden op instagram en de online webshop met dezelfde naam.

3 jaar geleden

Dankjewel, ik ga eens rondkijken! 😊

3 jaar geleden

https://instagram.com/vankralentotspeenkoord?igshid=YmMyMTA2M2Y= Bij me zoontje had ik er een van hun gekregen. Super mooi en stevig. Niet heel lang gebruikt maar komt meer omdat mijn zoon geen speen wilde.

3 jaar geleden

3 jaar geleden

Ik heb zoiets besteld met onze 2e dochter, een speenkoord en rammelaar met naam. Speenkoord was dus een keer open gegaan (knoopjes los) en maar goed dat ik het dus zag voordat ze de kraaltjes te pakken had. Terug gebracht en de mevrouw heeft het weer gemaakt. Is dus een 2e keer gebroken, zelf "gerepareerd" zeg aan elkaar geknoopt en in de kast gelegd. Voor mij nooit meer, veel te gevaarlijk. Staat wel leuk in haar memory doos maar ja 😅

3 jaar geleden

Bij Babyzus.nl

3 jaar geleden

Besteld bij babyzus!

3 jaar geleden

Die van mij 1e dochter komt van babytoetie! Zeer tevreden over.