23 Reacties

茅茅n maand geleden

Nou bij mij viel het heel erg mee hoor, beetje menstruatiekramp gevoel gehad, dit was toen ik nog geen bevalling had gehad dus weet niet of dat uitmaakt maar viel dus heel erg mee

茅茅n maand geleden

Ligt er ook echt aan wie je hierin begeleid! De vrouw die ik had was zo niet chill. Dan ga je er automatisch ook niet fijn in. Ik hoop dat je een fijn iemand krijgt die jou ook begrijpt en kan steunen!

茅茅n maand geleden

Reactie op DaniqueDion

Ligt er ook echt aan wie je hierin begeleid! De vrouw die ik had was zo nie ...
Mijn huisarts zei wel dat het vervelend kon zijn en dat je van te voren 1000mg ibuprofen en paracetamol kan nemen. Voor de rest zei ze niks haha

茅茅n maand geleden

Je dat klopt dat is vanwege de pijn daarna. En ja het ligt er echt aan wie op welke dag werkt. Ik heb verschillende mensen op de praktijk waar ik zit馃槄. En Ik had precies de verkeerde dag want er zat een vrouw die niet fijn is om te hebben.

茅茅n maand geleden

Reactie op DaniqueDion

Je dat klopt dat is vanwege de pijn daarna. En ja het ligt er echt aan wie ...
Ohhh pff lastig. Ik heb gewoon mijn eigen huisarts. Is wel pas de tweede keer dat ik haar zie, maar goed 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op ark2022

Ohhh pff lastig. Ik heb gewoon mijn eigen huisarts. Is wel pas de tweede ke ...
Als ze aardig is en medeleven toont en je gerust zal stellen, komt het wel goed (:

茅茅n maand geleden

Ik vond het plaatsen echt meevallen. Is nu de 3e keer en je voelt het wel even een scherpe steek net alsof je heel erg ongesteld word. En daarna ist over. Wel nog wat zeurende buikpijn gehad 1 dag. Heb jij ook naproxennatrium gekregen? Deze kreeg ik om de dag ervoor te nemen.

茅茅n maand geleden

Ontzettend meegevallen! Ik heb het wel door een verloskundige laten doen die dit dagelijks doet. Ze nam er rustig de tijd voor en maakte ook gebruik van verdovinsspray. Daarnaast had ik (op haar advies) een spiegel opgebouwd met naproxen. Heb het amper gevoeld. Ik heb trouwens een mirena spiraal. Ik hoor over huisartsen nog wel eens verschillende verhalen vandaar dat ik hier voor heb gekozen.

茅茅n maand geleden

Hier vond ik het ook erg meevallen! Ik heb hem wel gelijk na de bevalling laten zetten (10 weken erna), dus weet niet of dat nog iets uitmaakt. Het was even zeurende pijn zoals de heftigste pijn op de eerste dag menstruatie en dat hield een paar uurtjes aan. Voor de zekerheid had ik 1 paracetamol genomen in de avond voor het geval het mn nachtrust zou verstoren en de volgende dag was het helemaal weg, was ik het zelfs ff vergeten 馃槀

茅茅n maand geleden

Het is me inderdaad heel erg meegevallen 鈽猴笍! Het vasthaken van (ik denk?) de eendenbek, was het vervelendst haha. Dank jullie wel

19 dagen geleden

Ik heb een laten plaatsen en heb er echt 0 last van gehad. Ik raad het iedereen aan. Maar het zal mss per persoon verschillen. Je kan wel preventief even 2 pcms nemen vtv

19 dagen geleden

Ik zou het overigens wel bij een verloskundige laten doen n

19 dagen geleden

Reactie op Sharinahut

Ik zou het overigens wel bij een verloskundige laten doen n
Heb het bij de huisarts laten doen, donderdag 2 weken geleden en het was goed gegaan en tot op heden vrijwel geen last. Beetje krampjes maar heeel lichtjes dus echt heel goed te doen

19 dagen geleden

Reactie op ark2022

Heb het bij de huisarts laten doen, donderdag 2 weken geleden en het was go ...
Ik zag al dat deze topic al even geleden was, lekker op tijd van mij 馃ぃ Mooi dat alles goed is gegaan 馃グ

18 dagen geleden

Wat fijn dat ik zo een topic langs zie komen. Ik ga aankomende vrijdag voor de eerste keer een koper spiraal laten zetten.

18 dagen geleden

Reactie op MamaVanJayy

Wat fijn dat ik zo een topic langs zie komen. Ik ga aankomende vrijdag voor ...
Van alle horror verhalen die je leest, is er bij mij niks waar, dus het kan zeker ook goed gaan en ook achteraf. Succes!!

18 dagen geleden

Reactie op ark2022

Van alle horror verhalen die je leest, is er bij mij niks waar, dus het kan ...
Geeft me hoop! Dankjewel馃ズ鉂わ笍

18 dagen geleden

Reactie op MamaVanJayy

Wat fijn dat ik zo een topic langs zie komen. Ik ga aankomende vrijdag voor ...
Success!馃榾

18 dagen geleden

Reactie op DaniqueDion

Success!馃榾
Dankjewel 鈽猴笍

18 dagen geleden

Had 1u op voorhand paracetamol genomen. Viel heel goed mee en was snel gedaan