9 Reacties

vorig jaar

Volgens de fysio van mijn dochter zijn de namaak net zo goed , ze zijn momenteel ook weer te koop bij de aldi voor 25,- 馃槉

vorig jaar

Ik heb de neppe versie, wel de ronde vorm gedaan, plus nog een balance board. Via aliexpress, kon ook mooi zelf de kleuren kiezen. Net zo goed als het merk stapelstein. Kinderen spelen er veel mee, echt een leuke aanwinst!

vorig jaar

Wij hebben de echte. Persoonlijk zou ik nooit speelgoed voor de kinderen kopen via de chinese sites. In de eu zijn strenge normen over veiligheid en het gebruik van schadelijke stoffen, daar niet. Dat risico zou ik zelf niet willen nemen.

vorig jaar

Reactie op leeuwac

Wij hebben de echte. Persoonlijk zou ik nooit speelgoed voor de kinderen ko ...
Om deze reden hebben wij ook de echte. + meer draagkracht waardoor we zelf met onze kids mee kunnen spelen

vorig jaar

Je hebt bij de decathlon ook een leuke gym set, daar zitten planken bij die ze ertussen kunnen doen. Voor veel minder geld en wel volgens EU normen.

vorig jaar

Reactie op Rozeolifant

Om deze reden hebben wij ook de echte. + meer draagkracht waardoor we zelf ...
Daar had ik ook wel aan gedacht, dat je dan zelf mee kan doen.

vorig jaar

Reactie op leeuwac

Wij hebben de echte. Persoonlijk zou ik nooit speelgoed voor de kinderen ko ...
Snap ik helemaal hoor, dat doen wij eigenlijk ook nooit. Had alleen geen idee dat mijn linkje via een chineese site was 馃

vorig jaar

Reactie op Bluebell14

Snap ik helemaal hoor, dat doen wij eigenlijk ook nooit. Had alleen geen id ...
Ooh ik had helemaal niet op de link geklikt, maar volgens mij geen chinese site! Dan zou ik het risico eerder durven nemen, als het goed is moet het dan ook gekeurd worden door EU normen (net als aldi, lidl etc.).

vorig jaar

Wij hebben echte. Dan ben ik verzekerd van kwaliteit. Bovendien is de doorverkoopwaarde stabiel als we er weer klaar mee zijn.