6 Reacties
3 jaar geleden
Bij constante pijn zou ik toch wel even de verloskundige bellen. Ik heb ook bandenpijn maar dat is niet constant. Mij hebben de gezegd als dit constant is dat ik moet bellen. Wie weet is het niks maar ik zou het even navragen!
3 jaar geleden
Ah gelukkig! Ja weetje beetje steken is normaal hoor alleen ik weet dat er bij ons altijd wordt gezegd aanhoudende pijn even contact opnemen. Hoop dat t Even rustig blijft nu voor je
3 jaar geleden
Ik heb vorige week ook plots erge en constante pijn in mij rechterzij en richting schaambot gehad. Ik stond ermee op in de ochtend en kon bijna niet wandelen of rechtstaan van de pijn. Toch maar even langs de dokter geweest en doorgestuurd voor een echo van mijn nieren. Dit bleek nierstuwing te zijn en komt wel vaker voor tijdens de zwangerschap. Kan op zich niets aan gedaan worden maar ik ben toch blij dat ik naar de dokter geweest ben en weet dat de baby in orde is. De pijn is ondertussen gelukkig ook weer gezakt. Maar moest je je ongerust maken kan het zeker nooit kwaad om even te bellen of langs te gaan.