4 Reacties

2 jaar geleden

Dat urine sterk ruikt in de ochtend is normaal gezien je dan minder hebt gedronken. Hoe donkerder de urine, hoe sterker de geur. Dit kan ook hetzelfde gedurende de dag als je niet genoeg drinkt. Vanwege de pijnen kan je altijd even je urine langs de huisarts brengen om het uit te sluiten. Ik moet zeggen dat ik ook rare buikpijnen heb soms, ik ben 5 weken geleden bevallen, maar niet in m’n rug en blaasontsteking is bij mij uitgesloten. Als het geen blaasontsteking is en de pijn houdt aan kan je verder naar de oorzaak zoeken.

2 jaar geleden

Reactie op Mone01

Dat urine sterk ruikt in de ochtend is normaal gezien je dan minder hebt ge ...
Het is een geur dat ik niet kan linken aan urinegeur, ook geen visgeur. Heel aparte geur eigelijk. Ik ga morgen eens langs de huisarts.

2 jaar geleden

Misschien is het een geur van wondvocht? Dat kan ook een aparte geur hebben. Ze zeggen dat herstellen en bloeden tot 6 weken kan aanhouden. En de maandstondenpijn kan misschien door het krimpen van de baarmoeder?

2 jaar geleden

Het is een geur dat ik niet kan linken aan urinegeur, ook geen visgeur. Hee ...
Ja, trouwens wat lauwwie ook zegt. Mijn urine heeft zeker 3 weken na de bevalling ook slecht geroken vanwege wondvocht (waarschijnlijk).