18 Reacties

één maand geleden

Je kan het niet stiekem allemaal bij elkaar doen? 😆

één maand geleden

Lavendel emmer zak gebruiken wij

VRIEND

één maand geleden

Na een volle zak meteen dumpen in de luiercontainers vd gemeente (rij er zelf even met de auto heen) en geen luieremmer blegh was dat ook helemaal beu vieze dingen.

één maand geleden

Wij gebruiken deze Dumil luier zakjes van de Action. 1 euro per doosje en er zitten mega veel zakjes in! Zodra je het zakje dicht hebt geknoopt na iedere luier, ruik je helemaal niets meer! 😍

één maand geleden

Reactie op DaniqueDion

Je kan het niet stiekem allemaal bij elkaar doen? 😆
Wij betalen per kilo voor ons restafval, dat kost dus veel geld als je het in de grijze bak gooit

één maand geleden

Reactie op L-Lewis

Na een volle zak meteen dumpen in de luiercontainers vd gemeente (rij er ze ...
Ik heb een woonhuis en bewaar de volle luierzakken in een zijpad, maar ik ga niet na elke luier daarheen wandelen. Daarom heb ik een emmer en daar vroeg ik tips voor 😁

één maand geleden

Ik ga de zakjes eens proberen, bedankt! Mocht iemand nog de gouden tip hebben hoe je de lucht uit de emmer krijgt dan hoor ik het graag.

één maand geleden

Reactie op Elvira-y

Ik ga de zakjes eens proberen, bedankt! Mocht iemand nog de gouden tip hebb ...
Probeer het met biotex blauw, daar krijg ik in ieder geval kattenurinegeur mee weg

één maand geleden

Biotex of soda!

één maand geleden

Ik doe wel eens van die geurparels van bv lenor in de luieremmer.

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde. Gebruik al per luier een “geurzakje” en als afvalzak een met lavendelgeur. Blij als die emmer een keer de deur uit kan 😅

één maand geleden

Reactie op Elvira-y

Wij betalen per kilo voor ons restafval, dat kost dus veel geld als je het ...
Oh jeetje.

één maand geleden

Wij luchten onze emmer 1 a 2x per week. Gewoon zak eruit en dan of buiten of op de kamer met het raam goed open voor minimaal een uur. En idd luierzakjes gebruiken we altijd.

VRIEND

één maand geleden

Reactie op Elvira-y

Ik heb een woonhuis en bewaar de volle luierzakken in een zijpad, maar ik g ...
Niet met elke luier, met een volle zak😆

één maand geleden

Als ik de emmer geleegd heb was ik de emmer met groene zeep, dat helpt bij ons!

één maand geleden

Reactie op L-Lewis

Niet met elke luier, met een volle zak😆
Ja en waar bewaar jij dan je zak in? Die bewaar ik dus in de luieremmer op mijn kindje zijn kamer. Ik neem aan dat jij die ook niet los hebt staan. Maar mijn vraag ging over de emmer die stinkt 😉

één maand geleden

Bedankt voor alle schoonmaaktips, ik ga het dit weekend eens uitproberen! 🪣

één maand geleden

Topic gesloten op verzoek van TS