Hoi hoi,
Na ruim een jaar gebruik lijkt het steeds erger te worden. Wat een stank komt er uit die luieremmer (begrijpelijk dat het niet naar roosjes ruikt maar ik ben het helemaal beu). Luiers moeten wij in onze gemeente inleveren in aparte zakken. (Onze grijze kliko betalen wij per leging en per kilo voor dus dat motiveerd wel). Iemand in dezelfde situatie die de gouden tip heeft om geurtjes te beperken? Ik heb een tommie tippie bak maar dan met een eigen afvalzak erin. Verwisselen doe ik al 2x per week maar de lucht lijkt wel ingetrokken in die bak. 🤢
Na een volle zak meteen dumpen in de luiercontainers vd gemeente (rij er zelf even met de auto heen) en geen luieremmer blegh was dat ook helemaal beu vieze dingen.
Wij gebruiken deze Dumil luier zakjes van de Action. 1 euro per doosje en er zitten mega veel zakjes in! Zodra je het zakje dicht hebt geknoopt na iedere luier, ruik je helemaal niets meer! 😍
Na een volle zak meteen dumpen in de luiercontainers vd gemeente (rij er ze ...
Ik heb een woonhuis en bewaar de volle luierzakken in een zijpad, maar ik ga niet na elke luier daarheen wandelen. Daarom heb ik een emmer en daar vroeg ik tips voor 😁
Wij luchten onze emmer 1 a 2x per week. Gewoon zak eruit en dan of buiten of op de kamer met het raam goed open voor minimaal een uur. En idd luierzakjes gebruiken we altijd.
Ja en waar bewaar jij dan je zak in? Die bewaar ik dus in de luieremmer op mijn kindje zijn kamer. Ik neem aan dat jij die ook niet los hebt staan. Maar mijn vraag ging over de emmer die stinkt 😉